تشریف بیاورند داخلی

Seyed mahdi A Replied
@Sedmahdiii9 May 2026Replying to andاستاد میشه بفرماید گرافیست ها و برنامه نویس ها و طراحان وب و اپ و....تشریف ببرن کجا؟؟؟فهمتون از کسب و کاری که به نت نیاز دارن فقط در حد ۴تا انلاین شاپه؟
Seyed mahdi A Replied
@Sedmahdiii2 May 2026Replying toمسئولین نت به یه ورشونم نیست، چون همه سیم سفیدن.اینکه مشاغل مردم به فنا رفته اصلا براشون مهمنیست
Seyed mahdi A Replied
@mohamadj2 May 2026Replying to andandاگر بگویید مشاور بدون دستور آقای قالیباف عملکرده باید بپرسم که کسی که بر روی مشاورش کنترل ندارد چگونه بر روی کشور و میز مذاکرات اون هم مقابل شیطان بزرگ میتواند کنترل داشته باشد؟-میثم نادی مدیرکل سابق دیوان محاسبات کشور:
@Sedmahdiii2 May 2026Replying to and 3 othersعلیزم به دعوای مداحا اشاره کرده بود.کیا باهم دعواشون شده؟؟
Seyed mahdi A Replied
@karimiyalda1 May 2026باغ کتاب تهران امروز!!کودتای فرهنگیکودتای اقتصادی کودتای سیاسی امنیتی جریان کودتا را باید خوب شناخت...
@Sedmahdiii1 May 2026Replying toوقتی مدام تو مصاحبه های روزهای جنگ همش خانم های بی حجاب رو جلوی دوربین میارن و بهشون ضریب میدن اینم میشه نتیجش.
Seyed mahdi A Replied
@javana9725 April 2026پروازها از سر گرفته شدن،مردم دارن به حج اعزام میشن،همه برگشتن سر کارشون،این وسط فقط اینترنت و مجلس اند که شامل وضعیت جنگی میشن و تا اطلاع ثانوی باید بسته بمونن.
Seyed mahdi A Replied
@mohamadj24 April 2026آقایونی که دارید جا پای هاشمی میگذارید تهش الهی عفوک عفوک عفوک است...جدی وسط جنگ نامه شش بندی تهدید آمیز به اقا مینویسید امضا میکنید ؟فکر نکردید پخش بشه مردم پدرمونو درمیارن؟
Seyed mahdi A Replied
@mohamadj23 April 2026حتما این فعالیت پدافند برای آتش بازی ختنهسورون بچه همسایهاس :)#نه_به_آتشبس_تحمیلی
This post was deleted by the post author.
Seyed mahdi A Replied
@Zeinab_mdb24 April 2026حافظه مسئولین کوتاههحافظه مردم کوتاه تر :)لبنان الان چطوره؟خدمه کشتی کجان؟از هسته ای چه خبر؟درباره نامه جدیدتون و جام زهر چه توضیحی دارید؟اصرارتون برا رفتن حجاج برا چیه؟برای چی روی حمله دیشب به تهران سرپوش گذاشتید؟ …Show more
Seyed mahdi A Replied
@Arvin_fn23 April 2026اخبار موثق حاکی از آن است که عده ای از مسئولان با امضاء نامه ای در حال فشار آوردن به رهبر معظم انقلاب بودند و چه بسا هستند تا صفین و حکمیت دیگری بر امام مسلمین تحمیل کنند. اینها نمیفهمند که شرایط امروز با شرایط صفین متفاوت است. امروز توده های مردم حامی و پشتیبان "ولی" و ناظر بر اجرای منویات ایشان…Show more
Seyed mahdi A Replied
@Asmakarami24 April 2026دوستی جلیل محبی دوستی خاله خرسه استبا اون توییت به همه ثابت کرد هم نامهای وجود داره که برخی از اطرافیان بعضیا داشتن انکارش میکردنهم یکی از امضا کنندههاش آقای قالیبافه
Seyed mahdi A Replied
@PH_herms22 April 2026فرض کنید در میانه ایام حج مجددا دشمن حمله کند، آن وقت آقایان باید از ترس جان حجاج، عربستان را هم از بانک اهداف خارج کنند.واقعا وضعیت خندهداریست.
Seyed mahdi A Replied
@PH_herms23 April 2026شاهد از غیب رسید.نمیخوام نگرانتون کنم اما به نظر پشت صحنه اتفاقات جالبی نمیفته، هر لحظه باید منتظر اخبار غیرمنتظره عجیب و عجیبتر بود.
Seyed mahdi A Replied
@Sam_ira_amini22 April 2026حرفهای نبویان رو آدم در مذاکرات اسلامآباد میشنوه، اشکش درمیاد که اینقدر راحت پیششرطها را نادیده گرفتن که منجر به زیادهخواهیهای آمریکا شده.مردم حق داشتن نگران مذاکرات و ازبینرفتن دستاوردهای میدان باشن.1007 KB1 MB
@Sedmahdiii22 April 2026Replying toما مردم با شناختی که از مسئولین داریم حق داریم خیلی خیلی نگران باشیم.و پاسخ اقایان در مخالفت مردم نسبت به مذاکره اینکه شما منافق، افراطی و بی بصیرتید و مدام چماق اتحاد رو بهمنزن رو میکوبن تو سرمون
Seyed mahdi A Replied
@javana9722 April 2026از اصلاح طلبا نباید ترسید،اینایی که تو لباس خودی اند ولی حرف های همون غربگرا ها رو میزنن بسیار خطرناک ترند این شخص یکی از اعضای لشکر سایبری اون فرد بزرگواره.بعد از حماسه ساختن از مذاکره حالا دارن از انتقام جویی ارزش زدایی میکنن.
@Sedmahdiii22 April 2026Replying toطبق منطق خودش تعیین آتش بس یا جنگ با نخبگان هست. نخبه تر از رهبر شهید نداریمکه.بارها و بارها و بارها و... گفتن مذاکره با امریکا نه شرافتمندانست نه عاقلانه...پس از اساس بیجا کردین انقدر هول هولی رفتید مذاکره و سعی داشتید به مردم حس پیروزی رو به زور القا کنید.2 MB
Seyed mahdi A Replied
@Muhammad_mirzaei22 April 2026آها از الان به بعد برنامه اینه که به مردم تهمت بهایی بودن بزنید آره؟حتما این نفوذیهایی که گرای فرمانده های ارشد نظامی ودولتی مارو میدن هم مردم تو خیابونن و اصلا تو مسئولین نفوذی نداریم درسته؟😂گام دوم انقلاب چه گامیه،سرکوب قشر انقلابی به بهانه ی امکان نفوذی بودنشون،آفرین تیشه بزنید به ریشه انقلاب.استاد #پناهیان:در تجمعات چند نفر رو دستگیر کردن که اختلاف افکنی کردن و فحش بد میدادند به مسئولین و مذاکرات و چی و چی … و توهین به مسئولین. بهشون شک کردند وقتی دستگیر شدند، دیدن #ضدانقلاب_بهایی هستند.2 MB
@Sedmahdiii22 April 2026Replying toبرای جون نبویان که اعتراف کرد توی مذکرات به ده بند رهبری پایبند نبودن باید نگران بود.حالا یا فیلم عروسی دخترش میاد بیرون یا....
@mohamadj22 April 2026اینکه فرمانده هوافضا سپاه میگه مردم هرجا شما بگید رو میزنیم به برداشت من یعنی دولت توانایی رد آتشبس تحمیلی را ندارد و مردم باید کار را تمام کنند.مطالبه ما #نه_به_آتشبس است.
@Sedmahdiii22 April 2026Replying toاز اونور گفت مردم هرجا بگن رو میزنیم.از اونور بانک اهداف معرفی کردن.از اون یکی اونور تر ملت میگن بابا بزن اینا از روز اول نقض اتش بس کردن و اونها هم هیچ جا رو نمیزنن و فقط تهدید میکنن میزنیماااا.
@mohamadj22 April 2026Replying toامشب باید با پلاکاردهای در دست این خواسته رو داشته باشیم که ما آتش بس نمیخواهیم
Seyed mahdi A Replied
@itday22 April 2026⚠️📌 نماینده مجلس: اجازه شکلگیری اینترنت طبقاتی داده نمیشود 🔶 مصطفی پوردهقان، دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس، درباره جزئیات طرح «اینترنت پرو» توضیح داد که این طرح بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی اجرا شده است. او گفت در این مصوبه تأکید شده که دسترسیهای ویژه باید با احراز هویت مشخص انجام شود…Show more
@Sedmahdiii22 April 2026Replying toهمون طور که اجازه ی فروش vpn داده نشد این هم اجازش داده نمیشه اما کاملا قانونی اینترنت طبقاتی اجرا شد.اگر پول نداری یا به جایی وصل نیستی حق استفاده از نت نداری.اگر کارتم نابود شده اصلا مهمنیست
Seyed mahdi A Replied
@monshaat7522 April 2026گویا طیف نواصولگرا چنان از حملات آمریکا ترسیدهاند که اگر میتوانستند تیم مذاکره را مجبور به توافق حتی به قیمت تسلیم میکردند.آنها برای اینکه مذاکره بهم نخورد سخنان رهبر انقلاب پیرامون پروندههای انتقام را نادیده میگیرند و به مردم مبعوث شده دهن کجی میکنند. آنها حتی به حسین طاهری هم رحم نمیکنند
@Sedmahdiii22 April 2026Replying toبنا بر نوشته ی خودشان تعیین جنگ با نخبگاناست... قبول.نخبه تر از رهبر شهید؟؟؟؟که بارها و بارها و بارها و باهار و.....فرمودند مذاکره با امریکا نه فایده داره نه شرافتمندانست2 MB