انتظار داشتم به خاطر نشر اکاذیب توسط نبویان عذرخواهی کنند اما بخاطر این عذرخواهی کردند که نبویان اسناد محرمانه رو لو داده است نبویان دروغ نگفت و این قسمت دردناک ماجراست💔;)
توجه کنید:نمیگویند آقای نبویان دروغ میگوید؛ میگویند: «چرا میگوید؟»
20hانتظار داشتم به خاطر نشر اکاذیب توسط نبویان عذرخواهی کنند اما بخاطر این عذرخواهی کردند که نبویان اسناد محرمانه رو لو داده است نبویان دروغ نگفت و این قسمت دردناک ماجراست💔;)توجه کنید:نمیگویند آقای نبویان دروغ میگوید؛ میگویند: «چرا میگوید؟»