20h
انتظار داشتم به خاطر نشر اکاذیب توسط نبویان عذرخواهی کنند اما بخاطر این عذرخواهی کردند که نبویان اسناد محرمانه رو لو داده است نبویان دروغ نگفت و این قسمت دردناک ماجراست💔⁦;⁠)⁩
توجه کنید:نمی‌گویند آقای نبویان دروغ می‌گوید؛ می‌گویند: «چرا می‌گوید؟»
Profile picture of ‌سِـدنا 🇱🇧‌
Replying to
اسناد محرمانه نبودهما این شروط رو خودمونم میدونستیمفقط سند میخواستیم که بکوبیم تو سر صورتیا و وفاقیا و نفاقیا
ولی اومدن گفتن محرمانه😅💔
12:51 - 21 June 2026

24 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سِـدنا 🇱🇧‌
Replying to
حالا اگه حرفای رهبری ضد ماها بود محرمانه نمیگفتن