علینژاد: به هیچجا نمیرسیم و پیروز نمیشویم. خسته و زخمیام. سلطنتطلبها به قتل تهدیدم میکنند. اپوزیسیون هزار شقه هست و خارجیها مثل لکۀ ننگ با ما برخورد میکنند. آمادهام برای آمریکا جانم را فدا کنم. در تاریخ به ما میخندند!( با پوزش از الفاظ زشت بکار رفته )