غرب گداهای بی شرافتعاقبت بخیر نمیشوید
Replying toغرب گداهای بی شرافتعاقبت بخیر نمیشوید
Replying toلعنت بر عمرعاص های، زمانهلعنت بر دولت نفاقلعنت بر اسهال طلبان
Replying toبدبختی مون این که قبل این ویلچر سواری مذاکره چی ،آمریکایی ها فیلم شو هم ساختن .دقت کنید ، قبلش فیلمشو ساختن و جهان رو به مسخره گرفتن..
Replying toاحسنت....اینها همه چیز را میدانند ....میفهمند.......دونه دونه کاراشون....کلمه هاشون ....همه و همه با طراحی قبلی و برنامه ریزی ازش در میاد!.....اینها همین نگاه ساده لوحانه ی ما ملت رو میخوان.....که حرص بخوریم.....ما فقط باید استقامت کنیم و جار بزنیم این رسوایی مسوولین رو......
Replying toخداتک تک تون ک ب مردم خیانت میکنید بحق شش ماهه امام حسین لعنت و خاروذلیلتون کنه.شماها دیگه قابل هدایت نیستین
Replying to
Replying toامام حسین خودش رسواشون کنهبه زودیصبر مردم وسط میدون رو نمیشه بازیچه کرد
Replying toهمتی رو از در بیرونش کردند از پنجره وارد شد، از پنجره بیرونش کردن از زیر پل وارد شد، چی از جون این ملت و مملکت میخوانپنجاه ساله هر چی بود بردند و خوردند و وقیحانه طلب کارندخدایا یزیدیان پیش اینا روسفیدند
@MD20003dReplying toهدف اصلاح طلب خلع سلاح ایران ست رفسنجانی دولت روحانی را نابود کننده توان موشکی ایران خواند دولت پزشکیان هم دولت سوم روحانی ست و مخفی نمیکنند و خیلی رک و راست میگویند چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است #ظریف #همتی #دیپلماسی_التماسی2 MB3 MB3 MB2 MB
Replying toخدا به حق صاحب این روز عزیز تک تک خائنان به ایران و اسلام را لعنت کند
Replying toخاک بر سر حقیرتان ،لعنت خدا بر شما ، چقدر گرفتین برا تسلیم کشورتون به دشمن
بله ، این حجم از وقاحتی که به ملت دادن واقعا شرم اوره و باید پرسید از یه عده چرا پشتیبانی مذاکرات رو کردین؟ خواستار این ذلت بودین؟
Replying toشما رو به آقا امام حسین (ع) ذرت آمریکایی رو بی خیال شید🙄🙄🙄
Replying toاین لبخند یعنی چی؟!شماها باید غم زده عصبانی،طلبکار باشید،به کشورتون تجاوز شده،رهبر کشورتون رو به شهادت رسوندند،هموطنانتون.معنی تجاوز رو نمیدونید؟پس ملت ایران وقتی به خانواده ی این ها یکی تجاوز میکنه این ها تو صورت اون متجاوز گر میخندن و ناموسشون رو تقدیم میکنن،کسی ک روی کشورش غیرت نداره...
Replying to
Replying toبالاخره دلقک هم لازم بوده همراهشون باشه ، ظریف رو نتونستن ببرند الحق و الانصاف جایگزینش خیلی بهش شبیه هست