4 April 2026
یک جریان #منزوی ، کم‌تعداد و بی‌آبرو که زمانی مسئولیتی داشته، امروز بدون جایگاه مردمی تلاش می‌کند تصویر #چندصدایی از ایران به جهان القا کند.تا شاید در بین سیاستمداران آمریکایی کسی پیدا شود و برای آنها جایگاه قائل شود.اما مردم انقلابی ایران این جریان را عددی حساب نکرده و #اجازه_نخواهد_داد صدایی م…Show more
@Mahaak4 April 2026
Replying to
کم تعداد؟! برو تعداد روم اصلاح طلبان همینجا رو ببین حاج آقا بعد نظر بده😂
امام خمینی خیلی وقت پیش گفته بود تعدادشون کمه ولیپر رو هستند.🤣
20:17 - 4 April 2026

2 Reactions
175 Views