توهین و اهانت به دیگران نشان از ضعف و تهی دستی در گفتگو است.
@bizhani_ir29 خرداد 1404Replying to and 3 othersتوهین و اهانت به دیگران نشان از ضعف و تهی دستی در گفتگو است.
@Sondos202029 خرداد 1404Replying to and 3 othersمیخواهید یک طومار از توهین های این جماعت وفاقی برای شما بفرستم ؟ پس بهتره در قضاوت عجله نکنید و یا قبیله ای فکر نکنید
@Tavvab29 خرداد 1404Replying to and 4 othersهیچ کسی موافق مذاکره نیست.ولی اینبار خود رهبری هم موافقت کردن تا به هم مردم هم جهان بفهمونن این سگ هار حین مذاکره هم هاره الان با قبل فرق داره دیپلماسی و میدان هماهنگن.
@Sondos202029 خرداد 1404Replying to and 4 othersشما در سخنان آقا جایی در موافقت با مذاکره دیدید به ما بفرمائید !خود آمریکائیها دارند اعتراف می کنند مذاکره برای وقت دادن برای حمله اسرائیل بوده الان با قبل فرق نداره و گر نه رهبر از صلح تحمیلی سخن نمی گفت
@bizhani_ir29 خرداد 1404Replying to and 4 othersبه این گفتگوها هم نه به صورت افراطی خوشبین باشیم و نه به صورت افراطی بدبین باشیم. این هم بالاخره یک کاری است، یک حرکتی است که تصمیمگیری شده و دارد اجرا میشود و در این قدمهای اول هم خوب حرکت شده، خوب اجرا شده، بعد از این هم باید کاملاً با دقت دنبال بشود، خطوط قرمز مشخص است.. .
@Sondos202029 خرداد 1404Replying to and 4 others"مذاکره غیر شرافتمندانه و غیر هوشمندانه و غیر عاقلانه است" "مذاکره فریب است "
@zanganeh136329 خرداد 1404Replying to and 5 othersبله فرمودند مذاکره فریب است سالها ست که فریاد میزنند.اما همین عده ای که ضد نظام و انقلاب وغرب گدا هستند چه مسولین وچه مردمی که فریب تفکر اینهارا خورده بودند زبان می گشودند که سایه جنگ را شما بر سر ملت آوردید.باید به حرف آقا میرسیدند
@Sondos202029 خرداد 1404Replying to and 5 othersفکر می کنید عراقچی با لگد دشمن از خواب بیدار میشه ؟ پزشکیان چی ؟
@Tavvab29 خرداد 1404Replying to and 5 othersبهتره به این بحث خاتمه بدیم .پیشنهاد میکنم صحبتای اخیر سردار محسن رضایی رو در شبکه خبر ببینید و با دقت گوش کنید.