Profile picture of ‌سیّدفضل‌الله بیژنی‌
@bizhani_ir29 خرداد 1404
توهین و اهانت به دیگران نشان از ضعف و تهی دستی در گفتگو است.
Profile picture of ‌ستاره ایسم‌
@Sondos202029 خرداد 1404
میخواهید یک طومار از توهین های این جماعت وفاقی برای شما بفرستم ؟ پس بهتره در قضاوت عجله نکنید و یا قبیله ای فکر نکنید
Profile picture of ‌tavvab🏴‌
@Tavvab29 خرداد 1404
هیچ کسی موافق مذاکره نیست.ولی اینبار خود رهبری هم موافقت کردن تا به هم مردم هم جهان بفهمونن این سگ هار حین مذاکره هم هاره الان با قبل فرق داره دیپلماسی و میدان هماهنگن.
Profile picture of ‌ستاره ایسم‌
@Sondos202029 خرداد 1404
شما در سخنان آقا جایی در موافقت با مذاکره دیدید به ما بفرمائید !خود آمریکائیها دارند اعتراف می کنند مذاکره برای وقت دادن برای حمله اسرائیل بوده الان با قبل فرق نداره و گر نه رهبر از صلح تحمیلی سخن نمی گفت
Profile picture of ‌سیّدفضل‌الله بیژنی‌
@bizhani_ir29 خرداد 1404
به این گفتگوها هم نه به صورت افراطی خوش‌بین باشیم و نه به صورت افراطی بدبین باشیم. این هم بالاخره یک کاری است، یک حرکتی است که تصمیم‌گیری شده و دارد اجرا می‌شود و در این قدمهای اول هم خوب حرکت شده، خوب اجرا شده، بعد از این هم باید کاملاً با دقت دنبال بشود، خطوط قرمز مشخص است.. .
Profile picture of ‌ستاره ایسم‌
@Sondos202029 خرداد 1404
"مذاکره غیر شرافتمندانه و غیر هوشمندانه و غیر عاقلانه است" "مذاکره فریب است "
Profile picture of ‌سیّدفضل‌الله بیژنی‌
@bizhani_ir29 خرداد 1404
حضرت آقا نفرمود مذاکره تا الان خوب برگزار شد؟
Profile picture of ‌ستاره ایسم‌
@Sondos202029 خرداد 1404
رهبر نفرمودند مذاکرات فریب است ؟
Profile picture of ‌اکرم زنگنه‌
@zanganeh136329 خرداد 1404
بله فرمودند مذاکره فریب است سالها ست که فریاد می‌زنند.اما همین عده ای که ضد نظام و انقلاب وغرب گدا هستند چه مسولین وچه مردمی که فریب تفکر اینهارا خورده بودند زبان می گشودند که سایه جنگ را شما بر سر ملت آوردید.باید به حرف آقا میرسیدند
Profile picture of ‌ستاره ایسم‌
@Sondos202029 خرداد 1404
فکر می کنید عراقچی با لگد دشمن از خواب بیدار میشه ؟ پزشکیان چی ؟
Profile picture of ‌tavvab🏴‌
@Tavvab29 خرداد 1404
بهتره به این بحث خاتمه بدیم .پیشنهاد میکنم صحبتای اخیر سردار محسن رضایی رو در شبکه خبر ببینید و با دقت گوش کنید.
سخنان خوبی گفتند ولی اصل اصرار بر مذاکره از مسئولین وفاقی بود که رهبر قبول نداشت و بارها فرمودند چون این روزها را می دیدند
18:20 - 29 خرداد 1404

54 Views