شما بهتره دهانتان را ببندید این خانم توئیت خود را پاک کرد ولی شما بی شرفی خود را هزار بار با دفاع از مذاکره غیر شرافتمندانه که به حذف دانشمندان و سرداران ما منجر شد نشان دادید
@Sondos202019 June 2025Replying to andandشما بهتره دهانتان را ببندید این خانم توئیت خود را پاک کرد ولی شما بی شرفی خود را هزار بار با دفاع از مذاکره غیر شرافتمندانه که به حذف دانشمندان و سرداران ما منجر شد نشان دادید
@bizhani_ir19 June 2025Replying to and 3 othersتوهین و اهانت به دیگران نشان از ضعف و تهی دستی در گفتگو است.
@Sondos202019 June 2025Replying to and 3 othersمیخواهید یک طومار از توهین های این جماعت وفاقی برای شما بفرستم ؟ پس بهتره در قضاوت عجله نکنید و یا قبیله ای فکر نکنید
@Tavvab19 June 2025Replying to and 4 othersهیچ کسی موافق مذاکره نیست.ولی اینبار خود رهبری هم موافقت کردن تا به هم مردم هم جهان بفهمونن این سگ هار حین مذاکره هم هاره الان با قبل فرق داره دیپلماسی و میدان هماهنگن.
@Sondos202019 June 2025Replying to and 4 othersشما در سخنان آقا جایی در موافقت با مذاکره دیدید به ما بفرمائید !خود آمریکائیها دارند اعتراف می کنند مذاکره برای وقت دادن برای حمله اسرائیل بوده الان با قبل فرق نداره و گر نه رهبر از صلح تحمیلی سخن نمی گفت
@bizhani_ir19 June 2025Replying to and 4 othersبه این گفتگوها هم نه به صورت افراطی خوشبین باشیم و نه به صورت افراطی بدبین باشیم. این هم بالاخره یک کاری است، یک حرکتی است که تصمیمگیری شده و دارد اجرا میشود و در این قدمهای اول هم خوب حرکت شده، خوب اجرا شده، بعد از این هم باید کاملاً با دقت دنبال بشود، خطوط قرمز مشخص است.. .
@Sondos202019 June 2025Replying to and 4 others"مذاکره غیر شرافتمندانه و غیر هوشمندانه و غیر عاقلانه است" "مذاکره فریب است "
@zanganeh136319 June 2025Replying to and 5 othersبله فرمودند مذاکره فریب است سالها ست که فریاد میزنند.اما همین عده ای که ضد نظام و انقلاب وغرب گدا هستند چه مسولین وچه مردمی که فریب تفکر اینهارا خورده بودند زبان می گشودند که سایه جنگ را شما بر سر ملت آوردید.باید به حرف آقا میرسیدند
@Sondos202019 June 2025Replying to and 5 othersفکر می کنید عراقچی با لگد دشمن از خواب بیدار میشه ؟ پزشکیان چی ؟
@bizhani_ir19 June 2025Replying to and 5 othersای بابا قبل از محسن رضایی سردار باقری و سردار قاآنی هم در خصوص تصمیم و تدبیر نظام در مذاکره غیر مستقیم صحبت کردند. اما این جماعت حرف سرداران را هم قبول ندارند.
@Sondos202019 June 2025Replying to and 5 othersسخنان خوبی گفتند ولی اصل اصرار بر مذاکره از مسئولین وفاقی بود که رهبر قبول نداشت و بارها فرمودند چون این روزها را می دیدند