این دو رو خوندین؟🦦
16 March 2026این دو رو خوندین؟🦦
@Zahraa_Azady16 March 2026Replying toالبته مقام واقعی شهدا رو خداوند اعطا میکنه ولی اونایی که فریب خورده بودن و هیجانی در این آشوب ها بودند رو الان که مردند نمیشه که تفتیش عقاید کرد پس اونا هم در ردهی شهدایی قرار میگیرند آخر کار ما حسابش با خداست.
@Taha1_138516 March 2026Replying toخوندن این منشنا رو پیشنهاد می کنمhttps://virasty.com/Taha1_1385/1772096289905250064Replying toشاید خدا عده ای از نیرو های امنیتی رو هم به عنوان شهید نپذیره🤷🏻♂️
@Zahraa_Azady16 March 2026Replying toیه جورایی با نظر هر دو موافقم میدونید چرا؟ چون آگاهی ما نسبت به تک تک اون افراد ناچیز یا حتی پوچه پس یکی مثل من شما یا سید نمیتونیم راجع بهشون قضاوت یا اظهار نظر داشته باشیماین امر برای حاکم شرع مقدور و واجب هست دقیقا همون کاری که رهبر شهیدمون انجام دادند برای وحدت و رأفت امت.
@Zahraa_Azady16 March 2026Replying toچیزی رو بر گردن خودش نذاشتهبنابر مصلت هم نبوده به حرف هام دقت کنید گفتم این امر یعنی امر رسیدگی به اتفاقاتی که بعد از آشوب در مملکت رخ داده بر عهده رهبری هست و ایشون بنابر اختیارات و علم این که این اعمال چه نتایجی برای وحدت امت دارند تصمیماتی أخذ میکنن که درکش شاید برای من و شمای نوعی مقدور نیست.
@user17384056365716 March 2026Replying to andشهید بودن پیش خدا مشخص میشه، رهبر عزیز ما هم خواستن وحدت و همبستگی در جامعه باشه، و گرنه خدا بهتر میدونه کی شهید واقعی هست