20 April 2023
امروز نسخه ۹.۱۵ #گپ با اتصال به «مرکز تبادل پیام» برای ارتباط فراگیر با کاربران همه پیام‌رسان‌ها، رونمایی میشود.نسخه اندروید ، نسخه وب و دسکتاپ گپ امروز وهفته آینده نسخه iOS گپ و ویدا برای کاربران آیفون با امکان ارتباط با کاربران سایر پیام رسان‌ها منتشر خواهد شد.https://dl.gap.im
Profile picture of ‌محمد عرفان پارسائیان‌
@Mparsa_talabe20 April 2023
Replying to
نسخه جدید #پیام‌رسان_ایتا با قابلیت اتصال به #مرکز_تبادل_پیام منتشر شد.

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌محمد عرفان پارسائیان‌
@Mparsa_talabe20 April 2023
Replying to
فعلا پیام‌رسان های ایتا و بله این قابلیت رو دارنگپ هم به گفته آقای انجیدنی به زودی (خیلی زود) فعال میشه
Profile picture of ‌مهدی انجیدنی‌
@Anjidani20 April 2023
Replying to
فعال شده است. نسخه ۹.۱۵ را از کانال رسمی گپ دریافت نمایید
Profile picture of ‌سید محمد مهدی بهشتی‌
@smmbeheshti20 April 2023
سلام، چطور باید به پیام رسان دیگه از مبدا گپ پیام بدیم؟ فعلا که از مبدا ایتا به بله و گپ موفق به ارسال پیام نشدم.
Profile picture of ‌مجتبی قاسم زاده تهرانی 🇮🇷‌
@sabereen20 April 2023
هر دو طرف باید توی پیامرسان خودتون قابلیت اتصال به سایرین رو ابتدا فعال کرده باشید، وگرنه نمیشه.بعد وارد لیست مخاطبین بشید و آیکون متپ (مرکز تبادل پیام) را بزنین، بعد لیست پیامرسان‌هایی که این مخاطبتون فعال کرده رو می‌بینید، روش میزنید و توی اون پیامرسان میتونین بهش پیام بدین.
Profile picture of ‌سجاد آزاد‌
@sajjadazad22 April 2023
این قابلیت اتصال به سایرین کجاست؟ توی تنظیمات ایتا نمیبینمش! توی بله هم که فعال نمیشه و به مشکل میخوره
تو تنظیمات،بخش حریم خصوصی و امنیت !گپ، بله و ایتا تون رو بروز کنیدتا ویژگیش براتون فعال وپدیدار بشه :)
04:49 - 22 April 2023

680 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سجاد آزاد‌
@sajjadazad22 April 2023
Replying to
آپدیت ایتا رو تازه دیدماماتوی ایتا هم فعال نمیشهمیگه خطا در تغییر وضعیت MXB