20 September 2023
دهه دوم محرم😐 دهه سوم محرم 😐محسنیه 😐سجادیه😐صادقیه😐و....😐بابا لطفا به خودتون بیایداین افراطی بازیا رو کنار بزارید بخدا زشتههه شیعه رو اینقدر غم نشون ندید …Show more
Profile picture of ‌شِیخ Tork‌
@Talabe_8022 September 2023
Replying to
ای بر منکر این ایام لعنت
Profile picture of ‌امیرشونم‌
@Mlbbc22 September 2023
Replying to
تاریخ بخونید حادثه در دیوار💔 در هجوم اول اتفاق نیفتاد بر افراطیون تاریک برند کردن شیعه مرتضی علی لعنت... شما پیراهن حضرت اقا توی جلسه دیروز دید؟شما حتی از نائب امام زمان هم بیشتر میدونید؟خنده داره واقعا😂😂😂💔

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌امیرشونم‌
@Mlbbc22 September 2023
Replying to
صد حیف ک امسال این ها مقید به اقا نیستن فرقه از سید انگليسی میاد..بهترین شبای عمر من چند شب ماه فاطمیه است..ولی محسنیه؟دهه؟ببینیم اقا فتواشون چیه..رفتارشون چیه...
Profile picture of ‌شِیخ Tork‌
@Talabe_8022 September 2023
Replying to
خیله خب الان نظر مراجع رو میگم وقتی خود اقا گفتن و تایید کردن ما چه کاره ایم
Profile picture of ‌امیرشونم‌
@Mlbbc22 September 2023
Replying to
تاکید بر عزاداری نکردن همه ائمه..تاکید بر همیشه حضین نبودن..استناد به یه سایت داغون اونم خطبه دهه ۶۰ ک نشد استناد....از رهبری جلوترید؟؟ایول به شما که بدعت گذارید
Profile picture of ‌شِیخ Tork‌
@Talabe_8022 September 2023
Replying to
اخه شهادت شهادت هرکسی نیس روایت داریم حضرت محسن اگر زنده میموند نسل تا نسلشون از معصومین میشدن شهادت حضرت سکینه شهادت نرجس خاتون شهادت امام حسن که فرداهست متاسفم برای افکار پوچتون دیگه هرچی بگید جواب نمیدم اوکی شما بمونیدو افکارتون روز قیامت مشخص میشه حق
Profile picture of ‌امیرشونم‌
@Mlbbc22 September 2023
Replying to
شما توی بحث اصلی کم اوردین دارید الکی دست پا میزنید..اینجور ک شما داری روز میشماری میکنی تمام ایام باید به گریه نشست دشمن مرتضی علی به این بخنده ک چقدررر غم روی دل ما گذاشته ...همه شدیم یه مشت به غم نشسته دور از اهلبیت شما دوست داره خاری اهلبیتید💔
اتفاقا برعکس ما طبق روایتی که با حزنشون خزن داریم و با شادیشون شادیم ما کم عید نداریم کم شادی تو دین نداریم این شمایید که فکر میکنید عزاداری بیشتره این بایذ براتون یه افتخار باشه که گریه کن اهل بیتید هرچند اهل بیت نیاز به گریه ما ندارن این گریه مقام مارو بالا میبره تروخدا منکر این ایام نشید
01:43 - 22 September 2023

720 Views


1 Reply

Profile picture of ‌امیرشونم‌
@Mlbbc22 September 2023
Replying to
من جار میزنم ک منکر ایام افراطی شما هستم بسم الله شما هم جار بزنید ببینید کی اصلا قبول داره شهادت حضرت محسن در هجوم دوم (ایام فاطمیه بوده) حالا شما تا صبح بگو