💢تبیین جانانه، محسن افشانی در مورد مذاکره با آمریکا.👌🔷👌ببینید این جوان امروزی، با دلیل و مثال متقن کل ماجرای مذاکره با آمریکا رو بازخوانی می کنه.🔴ما در کشور، کثیف تر از لیبرال ها و سرمایه داران داخلی نداریم، خون دل مردم ایران از چنگ این سرمایه داران و مافیای بانکی و سرمایه ای می چکد.
هرچه می کشیم از دست این ترامپ های داخلی می کشیم.زمزمه کن#الّلهُــــــمَّ‌عَجِّــــــلْ‌لِوَلِیِّکَـــــ‌الْفَـــــــــرج
22 MB
11:27 - 31 فروردین 1404