31 اردیبهشت 1405
تجربه:شناخت یه آدم امن بالغ آسایش بسیار بیشتر و ژرف تری از بودن در تاکسیک های در دسترس دارهنکته: احتمالا از جوانیتون و زیباییتون خیلی نه درست استفاده کنید،به عنوان کسی میگم که سالی حداقل 200-300 تا دیت میرم اگر اراده کنم. امن باشید، آسایش برای خودتون و دیگران بخواید ، قدر زمانرو بدونید
@Use1234567031 اردیبهشت 1405
حالا نمیخام مته به خشخاش بزارمولی سالی حداقل 200 300 تا دیت؟ یعنی روزی یدونه دیت میری؟ کی وقت میکنی بعدی پیدا کنی؟ چطوری میشه؟
Profile picture of ‌محمد افشار‌
@Mohammad14TheMohammad31 اردیبهشت 1405
Replying to
سلام هانیه جون معنیه اسمتو میدونی؟
بله
16:49 - 31 اردیبهشت 1405

1 Reactions
24 Views


1 Reply

Profile picture of ‌محمد افشار‌
@Mohammad14TheMohammad31 اردیبهشت 1405
Replying to
الان بهت تکست میدم باهم شوخی کنیم دوست داری؟