به نظرتون مردم با این تناقضات چه کنند؟! نایب رئیس کمسیون امنیت گفته اوکیه و نگران نباشین. اونوقت کمسیون فرهنگی اومده میگه از برجام بدتر است.حقیقتا این دوره مجلس نه تنها اینبارش فرق نکرد بلکه چی بگم بیخیال.
@user17218471582018 September 2025Replying toبنده عرض میکنم چه کنیم:فردی ادعا میکنه من مان قرارداد را خوندم این خطرات درش وجود داره اما فرد دیگری بصورت کلی میگه مشکلی نیست، خب آقای نبویان بیان تو تلویزیون مستند پاسخ اشکالات مطرح شده رو بدن تا همه در جریان قرار بگیرند. من که توضیحات هردو عزیز را خوندم اشکالات مطرح شده توسط آقای ثابتی وارد است.