18 September 2025
به نظرتون مردم با این تناقضات چه کنند؟! نایب رئیس کمسیون امنیت گفته اوکیه و نگران نباشین. اونوقت کمسیون فرهنگی اومده میگه از برجام بدتر است.حقیقتا این دوره مجلس نه تنها اینبارش فرق نکرد بلکه چی بگم بیخیال.
بنده عرض میکنم چه کنیم:فردی ادعا میکنه من مان قرارداد را خوندم این خطرات درش وجود داره اما فرد دیگری بصورت کلی میگه مشکلی نیست، خب آقای نبویان بیان تو تلویزیون مستند پاسخ اشکالات مطرح شده رو بدن تا همه در جریان قرار بگیرند. من که توضیحات هردو عزیز را خوندم اشکالات مطرح شده توسط آقای ثابتی وارد است.
16:00 - 18 September 2025

2 Reactions
126 Views


1 Reply

@User1380200218 September 2025
اختلاف‌نظر تو مجلس طبیعیه، مخصوصاً وقتی یکی مثل ثابتی از زاویه‌ی فنی هشدار می‌ده و یکی دیگه مثل نبویان کلی‌تر توضیح می‌ده.اما مشکل شیخ فرهاد از اول همین بوده؛ نه دنبال حل مشکلات مردمه، نه دنبال نقد منصفانه. همه‌چی رو با غرایض شخصی می‌سنجهتمام.