به نظرتون مردم با این تناقضات چه کنند؟! نایب رئیس کمسیون امنیت گفته اوکیه و نگران نباشین. اونوقت کمسیون فرهنگی اومده میگه از برجام بدتر است.حقیقتا این دوره مجلس نه تنها اینبارش فرق نکرد بلکه چی بگم بیخیال.
@User1380200218 September 2025Replying to andاختلافنظر تو مجلس طبیعیه، مخصوصاً وقتی یکی مثل ثابتی از زاویهی فنی هشدار میده و یکی دیگه مثل نبویان کلیتر توضیح میده.اما مشکل شیخ فرهاد از اول همین بوده؛ نه دنبال حل مشکلات مردمه، نه دنبال نقد منصفانه. همهچی رو با غرایض شخصی میسنجهتمام.