من فردا قسمت هشتم و آخر #رادیو_ویراکسی رو انتشار میدم و برای همیشه از ویراستی میرم.دلیل اصلیشم همونایین که خودشون میدوننشما را به خیر ما را به سلامت..
18 January 2024من فردا قسمت هشتم و آخر #رادیو_ویراکسی رو انتشار میدم و برای همیشه از ویراستی میرم.دلیل اصلیشم همونایین که خودشون میدوننشما را به خیر ما را به سلامت..
@amirb12518 January 2024Replying toتو مخاطب ها و دوستان خودتو داری و برای خودت جایگاهی داریاگر بخاطر اتلاف وقت و اینها نیست و اینجا رو دوست داری نرو و بمونمن که نمیدونم داستان چی بوده ولی مطمئنا همینو میخوانبمون و بهشون اهمیتی نده، با قدرت هم ادامه بده، اصلا به رسمیت نشناسشون تا خرد بشن، بها نده بهشون تو بالاتر از این حرفایی