18 January 2024
من فردا قسمت هشتم و آخر #رادیو_ویراکسی رو انتشار میدم و برای همیشه از ویراستی میرم.دلیل اصلیشم همونایین که خودشون میدوننشما را به خیر ما را به سلامت..
Profile picture of ‌امیر‌
@amirb12518 January 2024
Replying to
تو مخاطب ها و دوستان خودتو داری و برای خودت جایگاهی داریاگر بخاطر اتلاف وقت و اینها نیست و اینجا رو دوست داری نرو و بمونمن که نمیدونم داستان چی بوده ولی مطمئنا همینو میخوانبمون و بهشون اهمیتی نده، با قدرت هم ادامه بده، اصلا به رسمیت نشناسشون تا خرد بشن، بها نده بهشون تو بالاتر از این حرفایی
اتفاقاً دلیل رفتنم یسری از همونایین که فکر میکردم دوستا و مخاطبامنوقتمم که واقعاً میگیره ویراستی
18:21 - 18 January 2024

214 Views


1 Reply

Profile picture of ‌امیر‌
@amirb12518 January 2024
Replying to
من خودم به شخصه بخاطر همینکه زمان ندارم نیستم، گهگاهی میاممنتها شما اینجا یه روند خوبی رو شروع کرده بودی که حیفه اگه دوسش داری بمون بنظرمولی فکرمیکنم ارزش نداره بخاطر حرف چهارتا بچه سال حالا هر حرفی بوده بریهرچقدرم بی وفاها باشن، ما ها رو داری که رفیق