" لاكــن الفراق صعب جداً "؛ولي فراق تو خيلي سخت است #سیدـالشهداـالمقاومة
iriPinned post
@Void_n30 March 2026" لاكــن الفراق صعب جداً "؛ولي فراق تو خيلي سخت است #سیدـالشهداـالمقاومة
@Void_n4dچقدر این #اتفاقات آشناست.#صلح_اجباری ۱۴۰۰ سال پیش با #توافق_اجباری بخاطر قول فردی که تابحال در همه جا گفته بود نمیتوانم.چه شد.شما که همه جا گفتید نمیتوانید.حال که موقع جهاد است و مقابله با دشمنان میتوانید؟!#مظلوم
@Void_n7 May 2026تو مهم بود بمانی💔که نماندی، رفتیجان که باید برودسفت به من چسبیدهشب جمعه ای محضر ارباب یاد ما هم باشید آقا جان ... 💔😢
@Void_n29 April 2026۹اسفند بود 💔ساعت ۹:۴۰ دقیقه...امروز ۹ اردیبهشت هست همان اردیبهشتی که بارها برای ما اردیجهنم شد...❤️🩹
@Void_n24 April 2026دلتنگم 💔نمیدانم چرا بیش از همه مواقع دلم برایت گرفته است...وحشت دنیای بی علی مرا بیش تر از همیشه گرفته است🖤
@Void_n21 April 2026لیکن حالا که دگر رفته است آن یار عزیزبنویسم خدایا برسان صاحب ما را:)...#حضرتـماه
@Void_n18 April 2026
@Void_n16 April 2026ساعت به وقت ۱:۲۰...ساعت شهادتاما ای کاش میشد برگشت و جلو ی حاج قاسم را گرفت ...آخر او نخ این تسبیح بود...