علما به ما یاد دادند چنانچه در مسیری که خلاف نظر #ولی_فقیه ست قدم برداریم اگر مستقیم بدست #نتانیاهو هم کشته شویم شهید نخواهیم شد.
iri...נוֹקֵם... Replied
Replying toعلما به ما یاد دادند چنانچه در مسیری که خلاف نظر #ولی_فقیه ست قدم برداریم اگر مستقیم بدست #نتانیاهو هم کشته شویم شهید نخواهیم شد.
@Void_n4dReplying to andخب نظر امام هم جهاد است و مقابله با قاتلان امام شهید اما بخاطر عده خائن مسئول مجبور شدند.
This post was deleted by the post author.
@Void_n4 April 2026Replying toشاید 17 آوریل باشهبعدش هم اون کاری به تقویم شمسی و میلادی ندارهیه کد میاد میگه و میرههمونطور که در اغتشاشات کد داد
@Z_Alikhani29 March 2026پزشکیان کجاس ؟ قرار انتخاباتیش رفع فیلترینگ بود، الان همون نت بافلترمونم قطع کردن عین خیالشون نیست؛ حالا تو #غزه دوساعت نت قطع بود صدا و سیما و مجازی به خاک و خون کشیدن. الان چی شد ما خار داریم ؟؟!! من چرا برای نت نبوده باید هزینه کنم توی این دیونه خونه باشم اخرشم !!!🤬🤬اینجا بدتر از #کره_شمالی ست
@Void_n29 March 2026Replying toمگه واتس اپ و تلگرام و گوگل پلی باز نشد.بعدش هم کی و کجا بخاطر قطعی نت در غزه صدا و سیما خود را به خاک و خون کشید؟بعدش هم الان در شرایط جنگی و حساس شما انتظار دارید نت بین المللی وصل باشد تا یک عده خائن وطن فروش راحت تر جاسوسی کنند.کمی فکر کنید بعد بنویسید.
@Z_Alikhani29 March 2026Replying toبله انتظار دارم نت وصل شه چون اینا همش توهم برای سرکوب ساده ترین خواسته های ملت . شما فراموشکاری من چه کنم ؟؟؟؟
@Void_n29 March 2026Replying toتا موقعی که مشکلی نبود که اینترنت وصل بود.حالا هم بخاطر جنگ قطع شدهشرایط کشور را درک کنید.
@Z_Alikhani29 March 2026Replying toخدایی اینچیزا رو میگین باورم دارین ؟ یا اداس ؟! مگه میشه ؛ چه منتی که وقتی اروم بود وصل بود حالا درک کنید!!! اونم که وصل بود که سرعتش در حد لاکپشت و فیلتر بود ؛ خدا به کسب و کارهای عصر جدید اعتقادی هم دارین یا توی حد قجر هستین هنوز ؟!
@Void_n30 March 2026Replying toبعدش هم برای کسب و کار میشه از شبکه های ایرانی استفاده کرد.بعدش هم سرعت اینترنت ایران خوب بود اما بخاطر شستشوی مغزی که شبکه های معاند با شما و امثال شما انجام داده خیال میکنید سرعت اینترنت ایران لاکپشتی و ... هست.با توجه به مشکلاتی که داریم و غیره واقعاً سرعت اینترنت خوبی داریم.
This post was deleted by the post author.
@Void_n30 March 2026Replying to andمن برای کسی تعیین تکلیف نکردم من یک راه حل دادمفایل سنگین هم تا الان زیاد دانلود کردم اما خب شما مگه از بقیه کشور ها خبر دارید که میگید سرعت بد هست و غیرهنمیدانم که چطور ثابت کنم این جو رسانه و دروغ های شبکه های معاند هست.
@Z_Alikhani30 March 2026شما معلومه سنت خیلی کمه؛ لازم تیستدچیزی به ما ثابت کنی یکم با دنیا خارج از شبکه مجازی داخلی و صدا وسیما جداکن بلکه جایی برای فکت های حقیقی باشه اونوقت متوجه میشی ما از کجا از کشورهای دیگه خبر داریم.
@Void_n1 April 2026Replying to andشما از پست های توی اینستا میبینی اما من با کسایی که در کشور های اروپایی زندگی میکنند و یا به آنجا مسافرت کردند صحبت کردم.جو رسانه معاند را باور نکنید.
@Void_n30 March 2026Replying toبعدش هم برای کسب و کار میشه از شبکه های ایرانی استفاده کرد.بعدش هم سرعت اینترنت ایران خوب بود اما بخاطر شستشوی مغزی که شبکه های معاند با شما و امثال شما انجام داده خیال میکنید سرعت اینترنت ایران لاکپشتی و ... هست.با توجه به مشکلاتی که داریم و غیره واقعاً سرعت اینترنت خوبی داریم.
This post was deleted by the post author.
@Void_n30 March 2026Replying toمن که از عصر بوق نیومدمبقیه پاسخ هام رو ببینی دیدی که نوشتم خود من هم به نت بین الملل برای محیط کد نویسیم نیاز دارم و برای بعضی از کتابخونه ها هم به نت بین الملل نیاز دارماماالان بازی مهم تر هست یا کشورالان حساب جیمیل مهم تر هست یا کشورالان برنامه نویسی مهم تر هست یا کشور
This post was deleted by the post author.
@Void_n30 March 2026Replying toاون افرادی هم که توهین میکنند کارشان اشتباه هست و من اصلاً قصد توهین ندارم.من هم دوست دارم نت بین الملل وصل باشد تا کار هایم را انجام بدهم.اون یوتیوبر هم حتماً شغل دیگری دارد یا اینکه از قبل فکر الان را کردهبعدش هم الان جان فرد مهم تر هست یا پول
This post was deleted by the post author.
@Void_n30 March 2026Replying toهلال احمر کجا نژاد پرستی کرده؟بعدش هم من هم با این آدم های به ظاهر انقلابی اما در واقع افرادی که میخواهند چهره نظام را خراب کنند مشکل دارم و قبلاً هم با این ها در فارس و در ویراستی برخورد کردم.اما خب عده ای شعور ندارند و ارزش صحبت کردن را ندارند پس شما هم با آن ها خیلی صحبت نکنید چون احمق هستند.
This post was deleted by the post author.
@Void_n30 March 2026Replying toبعضی ها هستند که میخواهند با چهره انقلاب و نظام آن را خراب کنند و متأسفانه در فارس تعاملی هم اصلاً فضای خوبی وجود ندارد و یک عده تندرو و یک عده به ظاهر انقلابی هر غلطی میخواهند میکنند و در ویراستی هم مدتی این افراد جولان میدادند اما خب شرشان کم شد.فارس هم بهتر است در بعضی موارد اصلاح شود.
@Void_n30 March 2026Replying toاون افرادی هم که توهین میکنند کارشان اشتباه هست و من اصلاً قصد توهین ندارم.من هم دوست دارم نت بین الملل وصل باشد تا کار هایم را انجام بدهم.اون یوتیوبر هم حتماً شغل دیگری دارد یا اینکه از قبل فکر الان را کردهبعدش هم الان جان فرد مهم تر هست یا پول
This post was deleted by the post author.
@Void_n30 March 2026Replying toآن ها هم کارشان اشتباه هست و من با فحاشی های آن ها و لحنشان مخالفم و به همین دلیل فارس را ترک کردم و کسی که بلد نیست درست صحبت کند ارزش صحبت کردن را ندارد.
This post was deleted by the post author.
@Void_n30 March 2026Replying toگوشی هم که بخری اگه نخواید که وارد حساب بشید به نت نیاز نداریدشما هم میتونید از جستوجوگر های ملی استفاده کنید
This post was deleted by the post author.
@Void_n30 March 2026Replying toمگه دست من هستاین ها با نت بین الملل کار میکند و الان نت ما ملی هست و همه ی این ها قطع هست
Replied@Z_Alikhani29 March 2026Replying toخدایی اینچیزا رو میگین باورم دارین ؟ یا اداس ؟! مگه میشه ؛ چه منتی که وقتی اروم بود وصل بود حالا درک کنید!!! اونم که وصل بود که سرعتش در حد لاکپشت و فیلتر بود ؛ خدا به کسب و کارهای عصر جدید اعتقادی هم دارین یا توی حد قجر هستین هنوز ؟!
@Void_n30 March 2026Replying toشما هم که میگی ایران از کره شمالی بدتر هست کمی در مورد همین کره شمالی و کوبا مطالعه کنید.ایران با توجه به تحریم هایش خیلی بهتر از بعضی از کشور هایی که تحریم نیستند هست.
@Void_n30 March 2026Replying toمن هم برای کدنویسی و نرم افزار هایی که استفاده میکنم و محیط های کدنویسیم و اجراشون و خیلی کارهای دیگه ی خودم به اینترنت نیاز دارم امادرک میکنم که الان وسط جنگ هستیم و همین طوری که اینترنت وصل نیست یه عالمه خائن و وطن فروش دارن کار خودشون رو میکنن حالا اگه اینترنت وصل بشه چی میشه
...נוֹקֵם... Replied
@Signora_Rossa26 March 2026وارد روز ۲۷ام بدون #اینترنت شدیم من الان به این اوضاع معترضم چه کار کنم؟! با هشتگ و کارزار که به جایی نمیرسیم بریم تو خیابون هم بهمون میگن اغتشاشگر دقیقا تکلیف ما که نه پول آنچنانی برای کانفیگ داریم نه خط سفید چیه؟!