...נוֹקֵם...
@Void_n
تو مهم بود بمانی
💔
که نماندی، رفتی
جان که باید برود
سفت به من چسبیده
شب جمعه ای محضر ارباب یاد ما هم باشید آقا جان ...
💔
😢
23:09 - 17 اردیبهشت 1405
1
Reactions
226
Views
1
Replying to
@Void_n