@moude6526 June 2025Replying toدغدغه مندی شما برای من قابل درک استاما تخریب صدا و سیمای کشور مخصوصا در شرایط کنونی کشور به هیچ وجه کار شایستهای نیستصدا و سیما در پخش اخبار باید به موارد زیادی توجه کندصدا و سیمای ما صدای حقیقته اما این صحیح نیست که هر حقیقتی رو پخش کننگاهی اوقات انتشار یک خبر صحیح آثار منفی بدنبال داره
@Yasernasirpour27 June 2025Replying to andصدا و سیما در بحث آتش بس طرف حقیقت رو نگرفت و مطیع دولت منفعل بود متاسفانه اکثریت مثل رهبری با آتش بس و صلح تحمیلی مخالف بودنآتش بس زاییده دولت پوزیده و شورای عالی امنیت ملی بود و لاغیر
@moude6527 June 2025Replying to andهنوز صلحی اتفاق نیوفتاده و جنگ ادامه دارهبنده چشم و گوشم به رهبری عزیز و کلام ایشونهو به ایشون اعتماد کامل دارمآقا در حال حاضر از همه خواستند وحدت بوجود آمده در بین مردم و مسئولین رو حفظ کنیمبعضی حرفها و تحلیلها باید بعد از اتمام جنگ بررسی بشه
@rohi140127 June 2025Replying to andandبعضیها هر حرف خلاف نظر رهبری میزنند و بعد ادعا میکنند طرف رهبری هستند. جناب نصیرپور هم یکی از همینها هستند.
@moude6527 June 2025Replying to andandدوست عز یز:همونطور که عرض کردم صلحی انجام نشده که بخواد تحمیلی باشه یا غیر تحمیلیضمن اینکه رهبری در پیام شون پیروزی ایران و تحمیل آتش بس رو به اسرائیل تبریک گفتنما که نباید از رهبرمون پیشی بگیریموقتی ایشون از تحمیل آتش بس به اسراییل صحبت میکننصحیح نیست ما خودزنی کنیم و بگیم صلح به ما تحمیل شد.