3d
🎥 من وظیفه خودم می‌دونم که در رابط با پیام رهبر انقلاب صحبت کنم.ما ۱۱۰ شب تو خیابون نموندیم که آخرش نظر نائب امام‌زمان پیاده نشه! همه با هم از تجمعات فردا شب فقط یک چیز را فریاد می‌زنیم: برگردید به نظر رهبری‼️#مطالبه #تجمعات_شبانه#بازگشت_به_نظر_رهبری#شیخ_اسماعیل_رمضانی
4 MB
چقدر #اشتباه ...به جای اینکه بگن با قدرت و موشک و توان خودمون از خون مسلمانان و شیعیان حمایت می‌کنیم و دشمن رو سر جاش می‌شونیم میگن اگه نمی‌رفتیم مذاکره ....این #پیام_ضعف به #دشمن میدهما داشتیم با #قدرت_نظامی دشمن رو سرجاش مینشوندیم ولی وقتی #مذاکرات شروع شد...#دیپلماسی_التماسی #گندم_ری
01:23 - 23 June 2026

13 Views