4 August 2025
فرصت خوبی از سوی مدیریت شبکه اول سیما، فراهم شد تا در برنامه وزین #حماسه‌خوان، مباحثی را در نسبت رسانه و جنگ با توجه به اتفاقات جنگ تحمیلی اخیر، به بحث بگذاریم.دعوت می‌کنم که این برنامه را تماشا کرده و نکات تکمیلی، پیشنهادات و انتقادات خود را با من به اشتراک بگذارید تا از شما بیاموزم
آقای ساعی، شما فرمودین داوطلبان بالای ۲۴ سال بروند سراغ آزمون استخدامی، اما فعلاً معلوم نیست این آزمون برگزار شود. وقتی تنها راه ورود به آموزش‌وپرورش، قبولی در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی است، آیا منطقی است شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان همچنان روی ۲۴ سال بماند،#افزایش_سن_فرهنگیان_به_۳۰_سال
2 MB
20:55 - 4 August 2025

4 Reactions
167 Views