آقای پزشکیان!من باورنمی کنم که این حرفهای حاشیه داروهزینه سازکه می زنی ازسرسادگی ویابداهه گویی باشد.همین حرفها روزگاری یکی راکه در #صدر بود،به زیرآورد.۴۵سال ازآن تاریخ می گذرد...
3dآقای پزشکیان!من باورنمی کنم که این حرفهای حاشیه داروهزینه سازکه می زنی ازسرسادگی ویابداهه گویی باشد.همین حرفها روزگاری یکی راکه در #صدر بود،به زیرآورد.۴۵سال ازآن تاریخ می گذرد...
Replying toرئیس جمهور مسئولیتی درباره باور غلط یا درست شما ندارد. میتوانید ناباور بمانید.ایشان مسئول اجرایی کشور است و قرار نیست هر سخن یا کلامش را با باور امثال شما تطبیق نماید.