آقای پزشکیان!من باورنمی کنم که این حرفهای حاشیه داروهزینه سازکه می زنی ازسرسادگی ویابداهه گویی باشد.همین حرفها روزگاری یکی راکه در #صدر بود،به زیرآورد.۴۵سال ازآن تاریخ می گذرد...
3dآقای پزشکیان!من باورنمی کنم که این حرفهای حاشیه داروهزینه سازکه می زنی ازسرسادگی ویابداهه گویی باشد.همین حرفها روزگاری یکی راکه در #صدر بود،به زیرآورد.۴۵سال ازآن تاریخ می گذرد...
Replying to andرئیس جمهور ایران چه مسئولیتی دارد؟ همان را خوب انجام دهد، بسیاری از مشکلات کشور حل میشود. حل مشکل معیشت مردم از مسئولیتهای رئیس جمهور است یا خیر؟ مبارزه با گرانسازیها و تثبیت قیمتها از مسئولیتهای رئیس جمهور است یا خیر؟ ایشان همین دو مشکل را حل کند، برای ما بس است.