مهدی عبداللهی Replied
@abdollahimahdi10 مهر 1403Replying to«در #تله_جنگ نمیافتیم» تعبیر غلط، انحرافی و غیر اسلامی است، تعبیر درست «#در_خانه_نمیجنگیم» است. شیعه تا بعد از ظهور همواره در میدان جنگ و جهاد است اما هنر آنست حتیالامکان میدان درگیری را در خانه دشمن تعریف نماییم.
مهدی عبداللهی Replied
@HawzahNews11 شهریور 1403🔻رئیس قوه قضائیه:❇️ شناخت توطئه ها و اتحاد در برابر دشمن سبب موفقیت می شود◽️حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژهای افزود: امروز لازم است دشمن و نحوه توطئه ها و نحوه مقابله را بشناسیم و با اتحاد بتوانیم در برابر دشمن پیروز شویم. https://hawzahnews.com/xd3xf@HawzahNews | خبرگزاری حوزهhawzahnews.comشناخت توطئه ها و اتحاد در برابر دشمن سبب موفقیت می شود
حوزه/ رئیس قوه قضائیه افزود: امروز لازم است دشمن و نحوه توطئه ها و نحوه مقابله را بشناسیم و با اتحاد بتوانیم در برابر دشمن پیروز شویم. اکنون بیش از هر زمانی به وحدت و همبستگی نیاز داریم، دست به دست هم دهیم و بار بر زمین مانده را بلند کنیم.
مهدی عبداللهی Replied
@Jebheh8 شهریور 1403هشدار و دستور دیگری از #امام_خامنه_ای که به طور کامل اجرا نشد!:💠 واردات بیرویه چیز خطرناک و مهمی است. گاهی این واردات، واردات لوکس است یعنی هیچ نیاز بهش نیست؛ شنیدم که برای واردات یک نوع #گوشی_لوکس_آمریکایی در سال۹۸ حدود نیم میلیارد دلار مصرف شده… دولت بایستی جلوی این را بگیرد. ۹۹/۶/۲
مهدی عبداللهی Replied
@syjebraily9 شهریور 1403Replying toمن از غصه وضعیت این مردم خوابم نمیبرد برادر.مشتی اوباش به جان ثروت این کشور افتادهاند و غارتش میكنند، حكومت را بی عرضه وناتوان قلمداد می كنند... و شما میخواهی توصيه كنی خشمم را فرو برم و بیخیال شوم؟ اين همه بيداد نبينم؟
@abdollahimahdi9 شهریور 1403Replying to andحکومت را بیعرضه و ناتوان قلمداد میکنند یا واقعاً هست ؟!
Replied@khamenei_ir1 شهریور 1403همه میدانند که بنده نسبت به مسائل فرهنگی خیلی حسّاسم؛ لکن امروز از لحاظ زمانی، اولویت با مسائل اقتصادی است. یک تحرک اقتصادی حسابشده قوی پیگیر نیاز است. هم مسائل کلان، هم بهبود وضع #معیشت_مردم که یک کار فوری و کوتاهمدت است، کارهایی را میشود انجام داد و انشاءالله انجام بگیرد.4 MB
@abdollahimahdi3 شهریور 1403Replying toدغدغه های فرهنگی واقعا مهم ترین دغدغه هاست...من از مسائل اقتصادی نگران نمی شوم، از مسائل سیاسی هیچ نگران نمی شوم، آنچه که من را عمیقا نگران می کند، مسائل فرهنگی است... چون نسبت به ما یک هجوم است» (۸۹/۸/۶ در دیدار با اعضای جامعه مدرسین )
@abdollahimahdi2 شهریور 1403Replying toطبق فرمایشات رهبری مشکلات اقتصادی هم با فرهنگ حل میشود! جای دیگری تصریح دارند که فرهنگ زیربنای اقتصاد است و وجه جمع همهی فرمایشات ایشون این است که در این زمان که اقتصاد اولویت است باید اولاً به فرهنگ اقتصاد پرداخت...
مهدی عبداللهی Replied
@Alisadeghi_ir2 شهریور 1403میدونستی اگر جمهوری اسلامی ایران نبود الان باید برای پیادهروی اربعین، گذرنامه اسرائیل میگرفتیم؟محدوده نیل تا فرات شامل نجف اشرف و کربلا معلی هم میشد...@H_raji3 MB
مهدی عبداللهی Replied
@Alisaghafi30 خرداد 1403این هم نمونه ای دیگر در تقویت فرضیه طراحی حادثه #عصبانیت_فاضلیتماشاگران میزگرد در برج میلاد#حادثه_یاطراحی2 MB
@abdollahimahdi31 خرداد 1403Replying toجریان اصلاحطلبان برای پیروزی در انتخابات نیاز به حضور پرشور و رأی قشر #خاکستری دارد و آنها با این شرایط آرام و حفظ حرمت آقا و نظام به میدان نمیآیند بلکه نیازمند #هیجان اجتماعی، #تنش و فضای ناآرام بواسطه مقابله با ارزشها و مبانی نظام هستند، بعید نیست جوسازی ظریف و ناهنجاری فاضلی با شدت امتداد یابد
مهدی عبداللهی Replied
@AhleIran25 خرداد 1403#لزوم_وحدت_و_ائتلافیکی ماه و آن دیگری خورشیدخسوف و کسوف 🤔
@abdollahimahdi27 خرداد 1403Replying toخسوف زمانی است که زمین بین ماه و خورشید قرار میگیرد ! و از نور هر دو بهرهمند میشود...جلیلی در ریاست جمهوری و قالیباف در ریاست مجلس ... از هر دو بهرهمند شویم...
مهدی عبداللهی Replied
@anbiaei8 خرداد 1403چرا از #کودکان_غزه میترسند؟چون میدانند #فرماندهان_مقاومت در نبرد نابودی اسرائیل، هنوز در گهواره و یا مدرسه هستند!
مهدی عبداللهی Replied
@H_raji1 خرداد 1403اینکه شهادت #شهید_رئیسی باعث وحدت تمام احزاب شد درست استواینکه باید این وحدت رابه مردم نشان داد قطعی است اما اینکه #صداوسیما، افراطی در حال مصاحبه وزیرنویس با کسانی است که از هیچ خباثتی نسبت به این #شهید_مظلوم کوتاهی نکرده واز الان بانقشه #ناکارآمد_نشاندادن ایشان به فکر رای آوردن هستند،اشتباه است
@abdollahimahdi1 خرداد 1403Replying toرسانه میلی معلوم نیست بر چه مبنا و معیاری سلیقهای عمل میکند و پشت سر هم حماسه میزاید...
@abdollahimahdi29 اردیبهشت 1403در جریان توسعه طاغوت، در سیری از نور به ظلمات شاهد فتنه علیه گلوگاههای استراتژیک جریان حق هستیم، ولایت، روحانیت، خانواده، عفاف و حجاب و حتی روز #شنبه که در معارف دین روز شروع کسب و کار و طلب روزی است، مورد هجمه تعطیلی قرار میگیرد و ما علاوه بر ساکتین فتنه، باید نگران خودیهای غافل مؤید فتنه باشیم!
@MrAli_Original29 اردیبهشت 1403Replying toروزهای هفته قراردادی هستند. خاصیت خاصی ندارند. https://virasty.com/MrAli_Original/1715977786452302730Replying to
@abdollahimahdi29 اردیبهشت 1403Replying toایشان سعد و نحس ایام را بصورت تکوینی قبول ندارد اما خداوند برخی ایام را بر برخی دیگر ارزش بیشتری داده مانند شبهای قدر...در اسلام سعد و نحس بعضی ایام پذیرفته شده است و احادیث زیادی در زمینه «نحس و سعد ایام» داریم که بسیاری از آنها معتبر است:B2n.ir/h22849
مهدی عبداللهی Replied
@fallahshirvani29 اردیبهشت 1403#حکمرانی_تعطیلچه مثال خوبی شد داستان تصویب برقی تعطیلات یهودی!کسانی که میگویند حکمرانی فرهنگی تعطیل است، منظورشان همین چیزها است.یعنی نخبگی فرهنگی ابداً در حوزه حکمرانی حضور ندارد؛وقت دفاع از حجاب، خپل و بیخاصیت، ولی وقت وادادگی و آبروریزی و اعلام بیشخصیتی یک ملت، این طوری.مثالها زیاد است.
@abdollahimahdi29 اردیبهشت 1403Replying toدر جریان توسعه طاغوت، در سیری از نور به ظلمات شاهد فتنه علیه گلوگاههای استراتژیک جریان حق هستیم، ولایت، روحانیت، خانواده، عفاف و حجاب و حتی روز #شنبه که در معارف دین روز شروع کسب و کار و طلب روزی است، مورد هجمه تعطیلی قرار میگیرد و ما علاوه بر ساکتین فتنه، باید نگران خودیهای غافل مؤید فتنه باشیم!
مهدی عبداللهی Replied
@ALiKfard27 اردیبهشت 1403تعطیلی #شنبه با استدلال های بی وجه، حمله به سبک زندگی ایرانی اسلامی است.آقای #مجلس مراقب باشآقای #شورای_نگهبان مراقب باشآقای #مجمع_تشخیص_مصلحت_نظام مراقب باش#سبک_زندگی یک #ملت بزرگ را نمی شود با ایده های کذا و کذای #اتاق_بازرگانی به خطر انداخت
@abdollahimahdi29 اردیبهشت 1403Replying toدر جریان توسعه طاغوت، در سیری از نور به ظلمات شاهد فتنه علیه گلوگاههای استراتژیک جریان حق هستیم، ولایت، روحانیت، خانواده، عفاف و حجاب و حتی روز #شنبه که در معارف دین روز شروع کسب و کار و طلب روزی است، مورد هجمه تعطیلی قرار میگیرد و ما علاوه بر ساکتین فتنه، باید نگران خودیهای غافل مؤید فتنه باشیم!
مهدی عبداللهی Replied
@Rasaee29 اردیبهشت 1403با توجه به اینکه مجلس فعلی روزهای پایانی خود را میگذراند و حدود دو سوم نمایندگان آن تغییر کردهاند، تصویب مسائل چالشی را نباید در دستور کار خود قرار دهد. چون احتمال دارد به دلیل تقاضای زیاد افکار عمومی، در مجلس دوازدهم این موارد مورد تجدید نظر قرار گیرد. مثلا #تعطیلی_روز_شنبه
@abdollahimahdi29 اردیبهشت 1403Replying toدر جریان توسعه طاغوت، در سیری از نور به ظلمات شاهد فتنه علیه گلوگاههای استراتژیک جریان حق هستیم، ولایت، روحانیت، خانواده، عفاف و حجاب و حتی روز #شنبه که در معارف دین روز شروع کسب و کار و طلب روزی است، مورد هجمه تعطیلی قرار میگیرد و ما علاوه بر ساکتین فتنه، باید نگران خودیهای غافل مؤید فتنه باشیم!
مهدی عبداللهی Replied
@Alisaghafi23 اردیبهشت 1403چرا امروز #بوروکراسی و #تکنوکراسی ناکارآمد است؟چون وقتی همه مردم به هر دلیل همراه نیستند با حکم و دستورالعملهای بوروکراتیک و روشهای تکنولوژیک مثل سامانه و سکو نمی توان #حرکت_عمومی ایجاد کرد. در جامعه با انسان طرفیم نه جمادات. انسان برای همراهی باور می خواهد
@abdollahimahdi23 اردیبهشت 1403Replying toجایگزینی «سیستم» و روابط ریاضی و مادی بجای «روابط حقیقی انسانی»:https://eitaa.com/abdollahimahdi/230
مهدی عبداللهی Replied
مهدی عبداللهی Replied
@amin13445 اردیبهشت 1403Replying toاقای رجایی چرا بعضی از اقایان طلاب حرفهای دیگه ای میزنن جای دیگه درس خوندن یا چیه
مهدی عبداللهی Replied
@R_moazzami_ir2 اردیبهشت 1403چرا نمیگذارند فراجا در طرح نور سراغ طبقه مرفه برود.خیابانهایی که همیشه منشأ مقابله با فرهنگ ایرانیان و عامل تباه کردن جوانان بودهاند.انگیزه فراجا برای اعمال قانون در برابر طبقه اشراف بسیار بالاست.مالها، مجتمعهای لاکچری و ...(فضائلیها به جای رویکرد منفی، دست فراجا را باز کنند)
@abdollahimahdi5 اردیبهشت 1403Replying toای کاش #گشت_ارشاد را برای برخورد با عوامل ترویج فساد و اشاعه فحشاء مقدم میکردند بر برخورد با اشخاص بیحجاب! چه اینکه جرم و آثار #اشاعه_فحشاء بسیار شدیدتر از #ارتکاب_فحشاء است! و ای کاش یجایی هم فساد و فحشای #رسانه_ملی را جمع و جور میکرد که مروج بسیاری #مفاسد و تخریب اخلاق و فرهنگ در کشور است!
مهدی عبداللهی Replied
@Rasaee2 اردیبهشت 1403این روزها آنها که دم از اصول میزنند و از مدارای حاج قاسم با کمحجابها سخن میگویند، درحال توهین و تمسخر کسانی هستند که در ویراستی و ایتا فعالند! چرا؟چون در این دو سکوی داخلی، پافشاری روی ارزشهای دینی و انقلابی از جمله اجرای قانون حجاب بیشتر است. حاج قاسم فقط به مدارا با آنها سفارش کرده بود!