مهم اینه که بپذیریم مستعمره باشیم فرقی نمیکنه با پهلوی یا قالیباف و پزشکیان و روحانی و ظریف.همین.
@Farahani_saeid117 June 2026Replying toمهم اینه که بپذیریم مستعمره باشیم فرقی نمیکنه با پهلوی یا قالیباف و پزشکیان و روحانی و ظریف.همین.
@user17776727368917 June 2026Replying toخیانت؟ انگار ایران ارث پدری این سس خرسی هست و نظر ما ۹۰ میلیون ادم مهم نیست
@Mahdi611617 June 2026Replying to