بازتوییت از faridxmm در توییتر(برای اونایی که میخوان شرکت دانش بنیان تاسیس کنن یا مدیر تراز انقلاب بشن):بارها گفتم MBA فقط برای نتورک و کار گرفتنه و هیچ بار علمی نداره. هرچیزی که لازمه یاد بگیرید اینجاست 👇🏻 ریتوییت هم اگر کنید بقیه ببینند عالی میشه🙏#رشتو