بعد از #مرگ_برجام و فعال شدن اسنپبک،جبهه دشمن با تمام توان در پی تشدید اختلافات و فتنهی داخلی ناشی از جهتگیریهای سیاسی درباره برجام است.،ایجاد دوگانگی میان نیروهای انقلابی و هجمه به نهادهای امنیتی و قضائی، اولویت دشمن است.مراقب بازی دشمن باشیم.#اتحاد_مقدس#جهاد_تبیین
