وقتی در داخل کشور اختلاف زیاد میشه بله تا حد زیادی در ضمن همین موضوع بازدارندگی هسته ای وجود اورانیوم غنی سده ی ۶۹ درصد مگر مانع از حمله ی انمی به کشور نشده و همین بس که چندین بار بمباران شده شما در مقابل قدرت سلطه هستین که به دنبال مستعمره است آقای علی