Profile picture of ‌RP✌️‌
@user17813581934415 June 2026
وقتی در داخل کشور اختلاف زیاد میشه بله تا حد زیادی در ضمن همین موضوع بازدارندگی هسته ای وجود اورانیوم غنی سده ی ۶۹ درصد مگر مانع از حمله ی انمی به کشور نشده و همین بس که چندین بار بمباران شده شما در مقابل قدرت سلطه هستین که به دنبال مستعمره است آقای علی
Profile picture of ‌Ali 8‌
@Ak88815 June 2026
توهمات توطئه رو بگذار کنار روی فکت صحبت کن، اختلاف رو کی زیاد کرد؟ کی این شکاف رو به وجود آورد؟ این ایده بازدارندگی در استانه هسته‌ای ۳.۵ تریلیون دلار خسارت زده، ۲ دهه تحریم، ۲ تا جنگ با میلیاردها دلار خسارت، ۵ هزار کشته توی دو تا جنگ حاصلش بوده، ،
Profile picture of ‌Ali 8‌
@Ak88815 June 2026
این ایده اگر نبود بمب هسته‌ای رو‌کودن‌های متوهی مثل خضریان گفتند که ‌بی‌نهایت پرت و خنده‌داره. بهش میگن سیاست بازدارندگی در استانه ساختن بمب. یعنی بمب نمیسازه ولی میکه ببین من موشکش رو دارم مواد هم دارم، و دیدیم چی شد
Profile picture of ‌سوپرمن گرمز³‌
@KanYeEastCoast15 June 2026
دوستان فک میکنند همه دنیا عین خودشون🐗و حبشی هستند که از سلاح اتمی استفاده کنند
Profile picture of ‌RP✌️‌
@user17813581934415 June 2026
دوست عزیز اگر جنبه ی بحث ندارید لطف کنید بحث نکنید اینجا با هر هتاکی برخورد خواهد میخوایید هرکسی باشید ولی اینقدر سنگ غرب و شرق رو به سینه نزنید فک کنم شما ماجرای هیروشیما رو نمی دونید
Profile picture of ‌سوپرمن گرمز³‌
@KanYeEastCoast15 June 2026
https://virasty.com/KanYeEastCoast/1781515216334003214ماجرای اتاق ۷۳۱ و زنده شکافی زنان حامله کره ای توسط ژاپن رو میدونید؟کشته شدن ۲۵ میلیون انسان بی گناه توسط امپراتوری ژاپن اطلاع دارید؟۲۵میلیون انسان کشته شده توسط ژاپن در مقابل ۳۰۰هزار کشته که تازه حمله دفاعی بود برعکس ژاپن
توجیه چیه ریdم تو مغز نداشتتون اگر بمب اتم استفاده نمیکرد جنگ سرد رخ نمیداد و شاهد جنگ جهانی سوم بودیممیلیون ها کشتهدرضمن ۲۵ میلیون کشته رو اصلاااااا ذکر نمیکنید یهو عین 🐗 در مورد بمب اتمی واق واق میکنیدچقدرررررررررررر میتونید احمق باشید ‎@Nelix
Profile picture of ‌سوپرمن گرمز³‌
@KanYeEastCoast15 June 2026
از این هیولاها دفاع میکنند 🐗هافقط چون مقابل آمریکا قرار داشتناصلا اشک آدم در میاد جنایات جنگی ژاپن رو میخونه
Profile picture of ‌سوپرمن گرمز³‌
@KanYeEastCoast15 June 2026
از این جنایات صحبت نمیکنید هیچ وقتچون به نفعتون نیست
Profile picture of ‌سوپرمن گرمز³‌
@KanYeEastCoast15 June 2026
مقaد مطلق چقدر م ج هستی که سرپوش میزاری روی جنایات جنگی ژاپن که حتی هنوز شاهد زنده دارنداینم سایت ایرانییعنی animal تر از شما ندیدم ‎@Ghadr_motlagh_maxos
Profile picture of ‌سوپرمن گرمز³‌
@KanYeEastCoast15 June 2026
یعنی یه مشت احمق بی سواد پر ادعاحتی نمیدونن که ویکیپدیا واسه کشوری نیست و حتی دونیت میشه بهش توسط مردمیعنی کاپیتالیست براشون توصیف نشدهبخش خصوصی براشون توصیف نشده عجب 🐗هایی
Profile picture of ‌گیرمو دل تورو‌
به کی داری میگی؟این یابو تو پروفایل برا توضیحات تو ارتباط با خودش از دوضمیر استفاده کرده:باهام مشکل داری؟گور باباش؟از این کودن انتظار چی داری
شما چرا پس ؟ حی علی الادب
14:39 - 24 June 2026

27 Views


1 Reply

Profile picture of ‌𝖇𝖎 𝖆𝖍𝖘𝖆𝖘 🎒‌
تمامس نفراتی ک دارین باهاشون چت میکنین رو بنده احتمالا باهاشون بحث داشتم و مسدودشون قبلا کردم اگر لطف کنی تگ بنده رو برداری چ در ادامه باهاشون صحبت کنی ممنون میشم چون علاقه ای ندارم بزن رو (مشاهده) و پیام ادم هایی که مسدودشون کردم رو بخونم و دوباره باهاشون بحث کنم،،ممنون