اگر رای مردم مهم نیست و بی تاثیر است، چرا دشمن از چندین ماه قبل از انتخابات، سعی در تحریم آن داشت؟اگر جمهوری اسلامی اهل آمار سازی است، چرا انقدر بر حضور مردم تاکید می کند؟ آیا نمی توانست با یک آمار جعلی مشارکت را در حد ۸۰تا ۹۰٪ اعلام کند؟پس #من_رای_میدهمرفیق! شما هم رای بده!برای امنیت و پیشرفت