میدونم تو مغز پر از .... غربگداها تاثیری نداره، اما تا دیر نشده #برگردید_به_نظر_رهبری
iri@alishat5dمیدونم تو مغز پر از .... غربگداها تاثیری نداره، اما تا دیر نشده #برگردید_به_نظر_رهبری
@alishat16 March 2026نمیدونم چرا همه مسئولین، یادشون رفته ما داریم می جنگیم چون آمریکا و سگ قلاده شکسته ش حمله کردن و امام جامعه رو زدن؟در ادبیات رسانه ای شون چرا اونقدر که روی دفاع در برابر حملات و تنبیه متجاوز تاکید دارن، روی کمر شکستن و نابود کردن اسرائیل و اخراج کامل آمریکا از منطقه صحبت نمی کنند؟#نابودی_اسرائیل
@alishat17 June 2025چرا تنگه هرمزو نمی بندیم وقتی به مراکز اقتصادی ما حمله شده؟#تنگه_هرمز_را_ببندید
@alishat28 June 2024ما سر صندوقیم لطفابخاطر خون شهدا، بخاطر ایران و به هرچیزی که بهش اعتقاد دارید و عزیز براتونبیاید پای صندوقمشارکت خوب نیست...هرچند منطقه ما در قم از انتخابات مجلس یه کم بهتر بود ...#انتخابات #امنیت #آبروی_نظام#مشارکت_حداکثری
@alishat1 March 2024دشمن بیدار و منتظر یک فرصت برای فتنه انگیزیهاگر احساس کنه که پشت نظام خالی از حمایت مردمه، لحظه ای در ضربه زدن از لحاظ امنیتی و اقتصادی درنگ نمیکنههمه باهم برای #امنیت و اقتدار #ایران_عزیز رای بدیم#من_رای_میدهم2 MB
@alishat29 February 2024اگر رای مردم مهم نیست و بی تاثیر است، چرا دشمن از چندین ماه قبل از انتخابات، سعی در تحریم آن داشت؟اگر جمهوری اسلامی اهل آمار سازی است، چرا انقدر بر حضور مردم تاکید می کند؟ آیا نمی توانست با یک آمار جعلی مشارکت را در حد ۸۰تا ۹۰٪ اعلام کند؟پس #من_رای_میدهمرفیق! شما هم رای بده!برای امنیت و پیشرفت9 MB