ما سر صندوقیم لطفابخاطر خون شهدا، بخاطر ایران و به هرچیزی که بهش اعتقاد دارید و عزیز براتونبیاید پای صندوقمشارکت خوب نیست...هرچند منطقه ما در قم از انتخابات مجلس یه کم بهتر بود ...#انتخابات #امنیت #آبروی_نظام#مشارکت_حداکثری
22:05 - 28 June 2024