آقای وزیر امروز خارجه بظاهر محترمالان وقت مذاکره و رایزنی با شرکای راهبردی مثل چین و روسیه هست که اونا رو بیاریم پای کار جنگ، نه مذاکره با این اروپایی‌های حقه‌باز و جنایتکار و بدعهد و شریک جرم که حتی حاضر نشدند تجاوز رژیم سگیونیستی رو محکوم کنند. بگو هروقت محکوم کردید بعد درخواست صحبت داشتهادامه👇
باشید. ضمنا اگه کسی کار داره و صحبتی داره، خودش تشریف بیاره. مگه تو نوکر اونایی که از اینجا پا شدی رفتی سوئیس. لااقل میگفتی بیاند عمان. آخه اینقدر حقیری تو؟ هرچی مردم و نیروهای مسلح برای ایران و ایرانی عزت میخرند، امثال تو با این حقارتتون کار رو خراب میکنید. لعنت به طرز فکر غرب‌زده تو و امثال تو.
13:22 - 20 June 2025

1921 Views