post


This post was deleted by the post author.

زینب چقدر زندگیو سخت گرفتی حالا اگه اسمت آسمان بود و بقیه "اسمان" مینوشتنش یچیزی..
17:14 - 8 May 2026

4 Reactions
182 Views


2 Replies

Profile picture of ‌armita‌
@armiita8 May 2026
قبلا تصمیم گرفته بودم هرکی تایپ میکنه (ارمیتا) رو بلاک کنم، ولی جدیدا عادی شده 😂😭

Profile picture of ‌تونی‌
@TonyStark8 May 2026
Replying to
تو وقتی آسمان رو اسمان مینویسن: