زینب چقدر زندگیو سخت گرفتی حالا اگه اسمت آسمان بود و بقیه "اسمان" مینوشتنش یچیزی..
This post was deleted by the post author.
@aseman_radmehr8 May 2026Replying toزینب چقدر زندگیو سخت گرفتی حالا اگه اسمت آسمان بود و بقیه "اسمان" مینوشتنش یچیزی..
@aseman_radmehr8 May 2026Replying to andشاید اون معلم بیتربیتی که سال 96 برای نشون دادن سطح طنزش "سما" و "اسکای" صدام میکرد رو ببخشم، ولی اینایی که اسممو اسمان مینویسنو نه.