بیشرف انگار سادس تجزیه ،یک مادر جگر گوششو نفرستاده جنگ ازش فقط یک پلاک بیاد تو بگی تجزیه بشه ،تو سر اینا به جای مغز دمپایی گذاشتن فقط دنبال اینن یه بار بزنن توش با دوستاشون مزه بخورن
@MargBarShah25 April 2026Replying toبیشرف انگار سادس تجزیه ،یک مادر جگر گوششو نفرستاده جنگ ازش فقط یک پلاک بیاد تو بگی تجزیه بشه ،تو سر اینا به جای مغز دمپایی گذاشتن فقط دنبال اینن یه بار بزنن توش با دوستاشون مزه بخورن
@Shewent26 April 2026Replying toاین هنوز تو تجزیه مونده من ۴ سال زندگیمو تجزیه کردم تحلیل کردمسر و سامون دادم این هنوز تو فکر فقط فکر تجزیه ایران مونده خوبه باشید بااهاتون یکم میخندیم از تراپی بهتره 😉
@Iranyboy200126 April 2026Replying toمن بودم ازش میپرسیدم خونت چند متره؟ حاضری یک مترش رو بدی؟ یا اگه اتاق خوابت رو یکی بخواد و آشپزخانه رو یکی به صرف این که زورش یا پولش بیشتره ازت ، بهش میدی؟ که انقدر راحت داری از کشورت میگذری؟
@M_t_k26 April 2026Replying toآدم های.....چه چیزی پذیرفتن مورد وطن و تجزیه وطن ميدونند اینها فقط میخواهند راحتی و خوشی داشته باشند حیف این همه جوان که برای زیستن اینها فدا شدند
@milad_mehrpisheh26 April 2026Replying toحماقت و جهالت بشر انتها نداره و در هر دوره از تاریخ میشه از نادانی مردم استفاده کرد
@Ojobe26 April 2026Replying toاین موجود انسان نما حامی تجزیه از یالغوزان نتیجه اشتراک ابلیس در نطفه و لقمه است بروید زندگی خصوصی اش را پیگرد کنید متوجه میشوید هم عرق سگی خور است هم دین گریز است هم ناموس بخطا هست و هم در اوج کوتولگی معلومات اینها یک مشت علف هرز اند در جامعه ایرانی وجودشان نکبت است
@Pkhosrozadeh26 April 2026Replying toیکی از برکات جمهوری اسلامی و انقلاب این هست که هر سوالی از تاریخ در خصوص خائنین، بزدل ها، با غیرت ها، شجاع ها و هر مورد تاریخی و اجتماعی دیگه برات سوال پیش میاد، یکجا داریم میبینیم و تجربه اش می کنیم.این انقلاب خیلی چیز عجیبیه.سلام خدا بر امامین انقلاب
@mohandes_bazargan26 April 2026Replying toسرطان اسرائیلی اینتر نشنالhttps://virasty.com/mohandes_bazargan/1777117122370365636در پاسخ به چگونه «سرطانی بنام #نتانیاهو »، #سرطان میگیرد؟نتایاهو یک #سلول_سرطانی است یک سلول سرطانی میتواند بدترشودوقتی میگوییم«سرطان،سرطان میگیرد»،در واقع داریم درباره این حرف میزنیم که: یک سلول سرطانی میتواندجهشهای بیشتری بگیرد وخطرناکتر شود؟ #مرگ_بر_اسرائیل #ایران_امام_رضا #مذاکرهShow this thread
@user1775563752026 April 2026Replying toفرضا جدا شدی، بعدش چی ؟ پول داری ؟نفت داری؟گاز داری؟توریست داری؟ صنعت داری؟معدن داری؟ صادرات داری؟
@Setare27 April 2026Replying toتو رو فقط باید مشت کوبید تو دهنت خائن وطن فروش بی مغز اونوقت ناموستو رو باید بدی دست آمریکایی ها
@hamidcanpie200127 April 2026Replying toاز کم کاری رسانه های ماست،البته فارغ از voa شبکه روباه پیر هم دست کم نگیرید.ابزار بازدارندگی رو محیا کنیدبتبع اون امنیت برقرار میشهو اون موقع می بینید چه طور این گفتمان تجزیه رنگ میبازه.مطالبه کنید بازدارندگی بازدارندگی #بازدارندگی با تسلیحات اتمی#امنیت حق مردمهبدیهی ترین وظیفه هر حکومتیه