عاصی
@asi1358
نوشتم نامه ای با اشک و آهم
که یا ربّ گرچه من یک رو سیاهم
به حق حضرت زهرای اطهر(س)
ببخشا از کرم کوه گناهم
"عاصی"
😭
😭
😭
#الهی_العفو
18:02 - 13 May 2026
3
Reposts
20
Reactions
520
Views
12
6
1
1
Replying to
@asi1358
1
Reply
Oldest
عاطفه عامری
@atefeh_ameri
14 May 2026
Replying to
@asi1358
چقدر قشنگ بود
1
0
0
20
1