نوشتم نامه ای با اشک و آهمکه یا ربّ گرچه من یک‌ رو سیاهم‌به حق حضرت زهرای اطهر(س)ببخشا از کرم کوه گناهم"عاصی" 😭😭😭#الهی_العفو
18:02 - 13 May 2026



1 Reply

Profile picture of ‌عاطفه عامری‌
@atefeh_ameri14 May 2026
Replying to
چقدر قشنگ بود