اتفاقا من مزدور بی جیره و مواجب جمهوری اسلامی و مسئولین مردش هستم،چرا که نه! حتما که نباید جیره و مواجب بگیرم ازشون دفاع کنم.
@Amraie13631 January 2026Replying to and 90 othersاتفاقا من مزدور بی جیره و مواجب جمهوری اسلامی و مسئولین مردش هستم،چرا که نه! حتما که نباید جیره و مواجب بگیرم ازشون دفاع کنم.
@Bandeh_khoda1 January 2026Replying to and 90 othersمغلطه نکن!!!!❌❌بحث اون یارو و اعتراف تلویحی او، ربطی به جمهوری اسلامی نداشت!!!!!اتفاقا کل انتقاد و اعتراض ما به سوپرانقلابی ها همینه که دارند تیشه به ریشه جمهوری اسلامی میزنند!!
@Amraie13631 January 2026Replying to and 90 othersتیشه رو والا شماها زدید نمیدونم اصلاحاتی هستید یا واقعا طرفدار قالیباف!! که بعد از انتخابات ول کن جلیلی و بقیه همفکرانش نیستید..این عقده کاش حناق بود.بابا انتخابات تموم شد دودش هم توی چشم همه رفت عین۹۰میلیون،دیگه تمومش کنید.رئیس جمهور یکی دیگه است ول کنید.
@rezayahyaei1 January 2026Replying to and 91 othersاینو خوب اومدید.احمقها دارن توئیت میزنن، سهم جلیلی در این اغتشاشات کجاست؟بابا روسا کسای دیگهاَن، چرا فرار به جلو میکنید؟
@shahid1201 January 2026Replying to and 91 othersاحمقهابه قول شمادارن ثابتی و جبراییلی و رائفی پور و رجا نیوز و علیزاده و..رامیبینندکه چطور با سیاه نمایی وحرفهای تحریک آمیز مردم رابه مقابله با نظام و مسوولین فرامیخوانند که میگن آقای جلیلی اعوان وانصارت را اگرمیتونی ساکت کنالبته که نمیتونه ودر توان ضعیف ایشان نیست فقط ازشان برای رای استفاده کرده🤨
@MD20002 January 2026Replying to and 92 othersتو نمیخوای دست از،سر جبراییلی و جلیلی برداری الان که دوره قالیباف و وفاق و پزشکیان و آشوب و اغتشاش است حتی زمانی که عملا کشور بخاطر گرانی و اقتصاد نادانی پزشکیان گرفتار اشوب شده بازم میگی جلیلی و جبراییلی مقصرند؟؟
@Bandeh_khoda2 January 2026Replying to and 92 othersجبراییلی به ملت ایران ، چندین بار گفت «خر» ؟؟یا ملت ایران به جبراییلی فحش دادند؟؟؟کدومش؟؟؟🤔مالهکشی انحراف سوپرانقلابی، دیگه جواب نمیده متاسفانه
@MD20002 January 2026Replying to and 92 othersتو اونجا بودی دیدی یا شنیدی همچین حرفی رو 😅😅😅ادب و تربیت اقای جبراییلی خیلی بالاتر از این حرفاست
@Bandeh_khoda2 January 2026Replying to and 92 othersفیلمشو واقعا ندیدی ؟؟یا تو هم مثل فرخ مقدم میخوای روی «خر جبراییلی» رو ماله بکشی؟؟؟🤔
@shahid1202 January 2026Replying to and 92 othersحتی واقعیات رانمیپذیرند چون اعوان وانصارجلیلی هم مثل خودش معصومندو امکان نداره اینقدرهتاک باشندالحمدلله که روز به روزاینها رسواترمیشوندونیات شان آشکار میشهامکان نداره دولت انقلابی را ساقط شده وزمین خورده بگی ورسوا نشویدروغ ادامه راه شهیدرییسی واستفاده ازخون شهیدمظلوم برای رای،گریبانشان راگرفت
@bakherad2 January 2026Replying to and 92 othersچقدر بیکاری بشراینقدر توهین شد تو این دولت به شهید رئیسی زحمات اقتصادی ایشون همهرفتتورم ۶۰ درصدی برگشت دلار ۱۵۰ تومانیرشد ۱ درصدی تو واسه اینا داد نزدی اومدی واسه جبرائیلی حرف میزنیهرکی دیگه بود از این شدت دوگانگی جر میخورد