مقتدر مظلوم ما: بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم...امیدوارم فرق اذن ولی با رضایت ولی رو فهمیده باشن!
Replying toدسته گل ادمینهشما چرا ضریب میدی؟این حرف میدونید یعنی چی؟یعنی با اصل مذاکره موافقنولی با تفاهمنامه مخالف
Replying toجناب من که به تذکر شما پاک کردم چرا جو میدی؟!تحریف هم از جانب من نبوده مستند گذاشتمالبته ادامه این متن درباره امضای همون تعهدنامه است و به نظرم این حساسیت درست نیست
Replying toوظیفه شما انتشار نص صریح رهبری ستن انتشار صحبت تحریف شده