This post was deleted by the post author.
دداداش سایکو@dadashpsycho5 April 2026اول جنگ اونجا رو شخم زدن، عجیبه بازم میزنن1201461
|صامت|@Sametaam5 April 2026Replying to @dadashpsychoچند روز بود نزده بودنش باز امشب زدنبا کروز هم میزدن دیگه جنگنده نیومد1101541
|صامت|@Sametaam5 April 2026Replying to @dadashpsychoاهوم خیلی وقته ورودی اتوبان بستهاست110901