شهید همدانی: مگر میشود با آمریکایی‌ها قدم بزنیم و انتظار داشته باشیم شهدا شفاعتمان کنند؟شهدا برای این کار ما را محاکمه میکنند..عراقچی و ونس در یک قاب 💔⁦;⁠)⁩
16:39 - 31 خرداد 1405