یک مورد از کارهای خوب دولت و مجلس و قوقضاییه میشه بگید
« انتقاد برای اصلاح لازم است، انتقاد یک عمل دوستانه است،عمل خصمانه نیست؛ وقتی شما انتقاد میکنید یک عمل دوستانه است؛ همین«اَلمُؤمِنُ مِرآةُ المُؤمِن»،[یعنی] آنچه را در طرف مقابل وجود دارد که عیب در او است و مورد انتقاد شما است، شما آن را درمیآورید، به او میگویید، این بسیار کار خوبی است؛ »👇🏻Show this thread