دل مردم را نلرزانید!گلایه دکتر حسینی خطاب به مسئولین در خصوص عملکرد نسبت به مردم
19 MB
الهه عبداللهی Replied
@zohal_me18 April 2026دل مردم را نلرزانید!گلایه دکتر حسینی خطاب به مسئولین در خصوص عملکرد نسبت به مردم19 MB
@elahe_abdollahi18 April 2026Replying to@IRIMFA مردم نامحرم نیستن!شما اول به این ملت غیور که با ایستادگیشون پشتوانهی مردمی فراهم کردن و دوم نسبت به سپاه که پشتوانه نظامی آوردن تا دست شما برای مذاکره باز باشه بروز مقتدرانه و توضیح بدهکاریدبه خودتون بیاید آقایون، این بار این مردم از خواستههای انقلابی نه، از شما عبور میکنن
@DokeOakie10 April 2026تو لبنان حزب الله از طرف دولت متهم میشه به اینکه نیابتی ایرانه و حزب هم بیانیه داده من از طرف کسی وارد جنگ نشدم و دارم از خاک وطنم در مقابل متجاوز دفاع میکنم.وحید خضاب داره کاملا درست میگه منتها اکیوسانها چه موسسه باشند چه کاربر عادی متوجه این موضوع نمیشن!سخنان عجیب و نگرانکننده کارشناس صداوسیما: لبنان اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشده!در حالی که حزب الله لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد در خونخواهی رهبر انقلاب و برای لبنان و مردمش حملات را آغاز کرده، آقای وحید خضاب باز هم مسیر متفاوتی رفت و گفت حزب الله اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشد بلکه از این ف…Show more5 MB
@elahe_abdollahi10 April 2026Replying to andکی همچین حرفی رو میزنه برید بیانه اول حزب الله رو ببینید و متوجه بشید که دقیقا خلاف حرفهای آقای خضابه دقیقا خود حزب الله در بیانیه میگه به خونخواهی یعنی آقای خضاب از حزب الله بهتر میدونه چی به نفع این گروه مقاومت در لبنانه؟!
@DokeOakie10 April 2026Replying to andشما دارید به من میگید که چند ساله دارم کل جبهه مقاومت رو واو به واو دنبال میکنم. حزب الله از طرف مخالفین داخلی تجت فشاره منتها امثال شما این چیزا رو متوجه نمیشین. میخواید با ندانم کاریتون به جانفشانی افراد جزب برچسب نیابتی بودن بزنید. واقعا متاسفم واسه خودتون و موسسه تون.
@elahe_abdollahi10 April 2026Replying to andچرا چرندیات تحویل میدید؟نمیخواد واو به واو دنبال کنید الان بگید حرف ایشون با متن بیانیه اول حزب الله چه سنخیتی داره؟!مالهکشی نکنید و با هویت واقعی خودتون صحبت کنید لطفا
@DokeOakie10 April 2026Replying toهویت من به شما ربطی نداره. به جا این کارا برید از برش بیمارگونه اینجور فیلما دست بکشید. خدا میدونه چه مرض و غرضی دارید. بهتره برید به همون موضوع باستانی خودتون بپردازید و چوب لا چرخ عوامل برنامه اسکرین شات نذارید.
@zohal_me10 April 2026سخنان عجیب و نگرانکننده کارشناس صداوسیما: لبنان اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشده!در حالی که حزب الله لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد در خونخواهی رهبر انقلاب و برای لبنان و مردمش حملات را آغاز کرده، آقای وحید خضاب باز هم مسیر متفاوتی رفت و گفت حزب الله اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشد بلکه از این ف…Show more5 MB
@user17752523501810 April 2026Replying toبیانیه حزبالله را خوانده ای؟اول اهداف لبنانی و خودش را بیان میکند بعد بخاطر ایران چون که از داخل فشار نیاورند که بخاطر ایران لبنان را ویران کردی از قضا که کارخوبی هم کرد چون ظاهرا سیاسیون تنهاش گذاشتن جلوی سگ هار
@elahe_abdollahi10 April 2026Replying to andبيان صادر عن المقاومة الإسلامية (1):ثأراً للدم الزاكي لولي أمر المسلمين سماحة آية الله العظمى الإمام السيد علي الحسيني الخامنئي قدس سره الشريف الذي سُفك ظلماً وغدراً على يد العدو الصهيوني المجرم، ودفاعاً عن لبنان وشعبه وفي إطار الرد على الإعتداءات الإسرائيلية المتكررة، استهدفت المقاومة الإسلامية
الهه عبداللهی Replied
@DokeOakie10 April 2026تو لبنان حزب الله از طرف دولت متهم میشه به اینکه نیابتی ایرانه و حزب هم بیانیه داده من از طرف کسی وارد جنگ نشدم و دارم از خاک وطنم در مقابل متجاوز دفاع میکنم.وحید خضاب داره کاملا درست میگه منتها اکیوسانها چه موسسه باشند چه کاربر عادی متوجه این موضوع نمیشن!سخنان عجیب و نگرانکننده کارشناس صداوسیما: لبنان اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشده!در حالی که حزب الله لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد در خونخواهی رهبر انقلاب و برای لبنان و مردمش حملات را آغاز کرده، آقای وحید خضاب باز هم مسیر متفاوتی رفت و گفت حزب الله اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشد بلکه از این ف…Show more5 MB
@elahe_abdollahi10 April 2026Replying to andبيان صادر عن المقاومة الإسلامية (1):ثأراً للدم الزاكي لولي أمر المسلمين سماحة آية الله العظمى الإمام السيد علي الحسيني الخامنئي قدس سره الشريف الذي سُفك ظلماً وغدراً على يد العدو الصهيوني المجرم، ودفاعاً عن لبنان وشعبه وفي إطار الرد على الإعتداءات الإسرائيلية المتكررة، استهدفت المقاومة الإسلامية
الهه عبداللهی Replied
@PARVAA_NEH10 April 2026یه قطعهی ۵۸ ثانیهای از یه گفتگوی یک ساعت و خورده ای رو میذارن که چی رو ثابت کنن؟!!آدمهای مریض! من خودم این برنامه رو کامل دیدم، دقیقا در ادامه ی همین حرف از خونخواهی امام شهید و اینکه ایران و لبنان در کنار هم و همپیمان هستن صحبت میکنه ...#به_وقت_ایران#وحید_خضابسخنان عجیب و نگرانکننده کارشناس صداوسیما: لبنان اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشده!در حالی که حزب الله لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد در خونخواهی رهبر انقلاب و برای لبنان و مردمش حملات را آغاز کرده، آقای وحید خضاب باز هم مسیر متفاوتی رفت و گفت حزب الله اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشد بلکه از این ف…Show more5 MB
@elahe_abdollahi10 April 2026Replying toدقیقا بگید کدوم قسمت از برنامه یک ساعت و نیم ایشون خلاف این بودکارشناسان دیگه موضع خلاف گرفتن ولی اقای خضاب کجا مخالفت این حرف زدنشما اگر از شبکه خبر میبینی ما از اسکرین شات پیگیر مواضع ایشون بودیم در مورد حزب الله منصفانه موضع نگرفتن اولین بار هم نبود
الهه عبداللهی Replied
@elahe_abdollahi10 April 2026وقتی ما آتش بس خودمون رو مشروط کردیم به لبنان نه همچین احساسی ندارهچون متوجه هست همونطوری که توی متن اشاره شد صرف موشک زدن نمیتونه جلوگیری از جنگ کنه شاید بتونه شدت رو کم کنهاما با آتش بس میشه کامل جلوگیری کرد
الهه عبداللهی Replied
@zohal_me10 April 2026سخنان عجیب و نگرانکننده کارشناس صداوسیما: لبنان اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشده!در حالی که حزب الله لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد در خونخواهی رهبر انقلاب و برای لبنان و مردمش حملات را آغاز کرده، آقای وحید خضاب باز هم مسیر متفاوتی رفت و گفت حزب الله اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشد بلکه از این ف…Show more5 MB
@elahe_abdollahi10 April 2026Replying toآقای خضاب بعد از شهادت سید حسن و آتش بس لبنان هم مواضع اشتباه و حتی مغرضانهای نسبت به حزب الله عزیز داشتجدای از اشتباه بودن دیدگاه، صداوسیما جای بیان دیدگاه شخصی نیست، باید تحلیل درست داد که متاسفانه ایشون با سو گیری شخصی راجع به حزب الله نظر میدن
الهه عبداللهی Replied
@zohal_me5 March 2026تأخیر در اعلام ولی فقیه مردم را مضطرب میکندکشور در شرایط حساس قرار دارد و بسیاری از نیروهای وفادار به انقلاب در میدان ایستادهاند. از خیابانهای شهر تا خطوط درگیری همه منتظرند بدانند رهبر منتخب چه کسی است تا با اطمینان بیشتری به او لبیک بگویند.دلسوزان نظام میدانند که در چنین لحظاتی اعلام سریع و…Show more
@elahe_abdollahi5 March 2026Replying toبا توجه به قوانین جمهوری اسلامی، شرایط جنگی کشور و مواردی که نیاز تحت فرمان و تایید ولیفقیه باشه این تاخیر بعد این مدت واقعا نگران کننده استما کشور قدرتمند و مردم پای کاری داریم تاخیر در انتخاب رهبری توجیهش سخته
الهه عبداللهی Replied
@zohal_me2 March 2026🔞 لحظات نفس گیر گرفتار شدن مردم در زیر آوار با حمله آمریکایی صهیونیستی به منازلشان در تهران🛑 این تصاویر را به کسانی نشان بدهید که تصور میکنند دشمن به مردم عادی ایران رحم میکند!🔞🔞🔞 حاوی تصاویر بسیار دلخراش16 MB
Replied@zohal_me21 July 2025میزگرد تحلیلی مؤسسه علمی زحل با حضور "محمد امین اصغری" و "سید محمد حسینی"VirAvaگفتوگویی صریح و تعاملی درباره آخرین تحولات منطقه
This post was deleted by the post author.
@elahe_abdollahi20 June 2025Replying toحقایقی هم که میفرمایید درسته تلخ به نظر میرسه اما لازمه گفتنش تا انشاءالله همونطوری شما با مسئولین مربوط در ارتباطید و ما مردم هم با مطالبهگری حقایق به دنبال حل این مشکلات باشیمخدا خیرتون رو در دنیا و آخرت زیاد کنه و شمارو برای اسلام و جمهوری اسلامی حفظ کنه
@elahe_abdollahi20 June 2025Replying toسلام علیکم خدا قوت استاد محترماز فرمایشات شما استفاده میکنیم، به عنوان کسی که سالهاست شما رو میشناسم لازم دیدم شهادت بدم جزء معدود افرادی هستید که دلسوزانه هرجایی که تونستید به بهترین شکل به این نظام و اسلام خدمت کردید و ما قدردان زحمات شما هستیم
This post was deleted by the post author.
@elahe_abdollahi14 June 2025Replying toدر امتداد طوفان الاقصی، این برنامه یعنی محور طوفان ساخته شد اون شمعدان هم بخاطر طوفان در حال افتادن و نابودی هست
الهه عبداللهی Replied
@Machine_units28 November 2024Replying toدر این مقاومت بازنده اصلی ج.ا است.حزب الله بدفاع از غزه برخاست درصورتیکه اسرائیل کاری بهش نداش،جنوب لبنان با خاک یکسان شد و رهبران مقاومت و بیش از ۴۰۰۰نفر شهید شدن.بخش مهمی از جنوب لبنان بدست ارتش مسیحی همسو با اسرائیل افتاد.
@elahe_abdollahi29 November 2024Replying to andکامل همین برنامهای که ازش کلیپ منتشر کردن رو ببینید بر اساس مستندات نظرتون متفاوت میشه
This post was deleted by the post author.
@elahe_abdollahi28 October 2024از همون وقتی که شما و امثال شما مشغول استراحت بودید و ایشون شبانه روزی مشغول فعالیت و تحلیل تو حوزه جبهه مقاومت بودن.مختصر کارهای یکساله خودشون و موسسهشون رو هم که منتشر کردندقیقا این همه فعالیت اگر به معنی کارشناس در حوزه مقاومت نیست پس چیه؟!