8 April 2026
حس می کنم یه شهروند ساده ام که چهل شب، تو خیابون پشت دست مافیا بازی کردم، حس میکنم شهروندی هستم که در شب، شات مافیا شدم😭(اوووف بر این آتش بس و مذاکره ننگین و یار فروشی خطرناک)😭
Profile picture of ‌فاطمه‌
@fa_am18318 April 2026
Replying to
عزیزم این نشونه شکست آمریکایی ها و بی آبرویی هاشون در جهانه.ایران هیچ شکستی نخورد بلکه الان همه جهان قدرت ایران رو دیدن وگفتند ما پایان جنگ نداریم.تا وقتی که آمریکا بند بند شروط مارو بپذیره وعملی کنه.. و نیروهای ما هر لحظه دست به ماشه هستند وهرگز به دشمن خبیث اعتماد نمی کنند.
Profile picture of ‌احسان خلیلی‌
@HajEhsan13708 April 2026
چقدر ساده ای خواهرکاش دنیا همینجور که شما فکر میکنی کار میکرد
ما خیابان ومطالبه رو نباید ازیاد ببریم. بایدفشار مردم باشه تا این شروط پذیرفته بشه‌.درغیراین صورت این ملتی که این ۴۰شب و روز بیرون آمدند حق پایان جنگ رو به این سادگی‌ نمیدن.تا انتقام خون هزاران هزار شهید ،تمامی سرداران،و در راس رهبر شهیدمون رو نگرفتند
08:47 - 8 April 2026

1 Reactions
35 Views


1 Reply

Profile picture of ‌احسان خلیلی‌
@HajEhsan13708 April 2026
قطعا خیابان و مطالبه ترک نمیشه ولی روی همین ده بند هم تا فردا صبح حرف هست، چنتاش بعد جنگ اصلا دیگه موضوعیت نداره چرا اون چیزایی که رهبر داخل اولین پیامشون گفتن نباشه نه کمتر نه بیشتر https://virasty.com/HajEhsan1370/1775623677277934444
Replying to
بعدم تحریم بعد این جنگ با استناد به کنترلمون که روی دوتا تنگه هرمز و باب‌المندب و توانایی بستن این دوتا تنگه یه شوخیه زشته برا ایران عملا امتیازی که با میدان به دست آوردیم میخوان برن با دیپلماسی سرش مذاکره کننهرکی تحریممون کرد این دوتا تنگه براش تحریمه نیازی هم به مذاکره نداره