حس می کنم یه شهروند ساده ام که چهل شب، تو خیابون پشت دست مافیا بازی کردم، حس میکنم شهروندی هستم که در شب، شات مافیا شدم😭(اوووف بر این آتش بس و مذاکره ننگین و یار فروشی خطرناک)😭
@fa_am18318 April 2026Replying toعزیزم این نشونه شکست آمریکایی ها و بی آبرویی هاشون در جهانه.ایران هیچ شکستی نخورد بلکه الان همه جهان قدرت ایران رو دیدن وگفتند ما پایان جنگ نداریم.تا وقتی که آمریکا بند بند شروط مارو بپذیره وعملی کنه.. و نیروهای ما هر لحظه دست به ماشه هستند وهرگز به دشمن خبیث اعتماد نمی کنند.
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andچقدر ساده ای خواهرکاش دنیا همینجور که شما فکر میکنی کار میکرد
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andقطعا خیابان و مطالبه ترک نمیشه ولی روی همین ده بند هم تا فردا صبح حرف هست، چنتاش بعد جنگ اصلا دیگه موضوعیت نداره چرا اون چیزایی که رهبر داخل اولین پیامشون گفتن نباشه نه کمتر نه بیشتر https://virasty.com/HajEhsan1370/1775623677277934444Replying toبعدم تحریم بعد این جنگ با استناد به کنترلمون که روی دوتا تنگه هرمز و بابالمندب و توانایی بستن این دوتا تنگه یه شوخیه زشته برا ایران عملا امتیازی که با میدان به دست آوردیم میخوان برن با دیپلماسی سرش مذاکره کننهرکی تحریممون کرد این دوتا تنگه براش تحریمه نیازی هم به مذاکره نداره