فرماندهٔ قرارگاه خاتم در واکنش به تهدید زیرســاخــتهای ایران:صــــادرات نفـــت یا برای همه خواهد بود یا برای هیچکس.

iriفرزاد غفارپور Replied
@FTM_RHM11 June 2026فرماندهٔ قرارگاه خاتم در واکنش به تهدید زیرســاخــتهای ایران:صــــادرات نفـــت یا برای همه خواهد بود یا برای هیچکس.
@farzadghafarpoor12 June 2026Replying toسلام خوب هستید خوشحال میشم در اینستاگرام هم شما رو فالو داشته باشم، ای دی اینستاگرام من: @farzadghafarpoor
فرزاد غفارپور Replied
@Nana828413 May 2026من ایران رو شکست میدم و نابودش می کنمشاید بگید چطوری؟! باید بگم ممنونم شما چطوری؟!#ترامپعلی#پلشت_متوهم#مسیح_دروغین#آقای_تورامپ_قمار_باز
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toخوشحالم که حتی وقتی مقصر هم نبودم عذرخواهی کردم که مبادا کدورت ها ادامه پیدا بکنه، هرچند پشت سرم گفتن غرورش رو زیر پا له کرد چون ما با ارزش بودیم، اما راستش برام مهم نیست این دنیا دار فانی هست و حرف دیگران چه اهمیتی میتونه داشته باشه...
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toاما خیلی ها فکر میکنن این نشونه ضعف هست، اما لذتی که توی عذرخواهی کردن هست در غرور نیست، ادم مغرور و خودخواه از هیچ چیز این دنیا لذت نمیبره...
@zahramahmoudi13 May 2026Replying toتبریک میگم که این خصلت و دارید 👏🏻،واقعا شهامت و جنم میخواد آدم مغرور همیشه تنهاست
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toالبته ادم مغرور همیشه تنها نیست، دائم دنبال آدم های مهربون می گرده تا بهشون آسیب بزنه، اینها دوره ای تنها هستن...
@zahramahmoudi13 May 2026Replying toخب همه از آدم مغرور فاصله میگیرن،یه مدت کوتاهی همه میتونن تحملش کنن
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toاصولا آدمهای مغرور چون خیلی به خودشون توجه میکنن شخصیت های فرینده ای پیدا میکنن
فرزاد غفارپور Replied
@zahramahmoudi13 May 2026Replying toتبریک میگم که این خصلت و دارید 👏🏻،واقعا شهامت و جنم میخواد آدم مغرور همیشه تنهاست
فرزاد غفارپور Replied
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toمن نمیتونم خود واقعیم باشم چون میشم یه آدم منطقی که برای هر تصمیم تو زندگیش باید کلی برنامه ریزی انجام بده، بنابراین همون ادم پر اشتباه احساساتی باقی می مونم، آخرشم میگم خب همش تجربه بود
فرزاد غفارپور Replied
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toطرفداران هیتلر به احترام پیشوای آلمان به محض شنیدن اسمش احترام نظامی میگذارن، ما شکمو ها هم به محض دیدن جناب والا مقام کلپچ ادای احترام کرده و میگیم، زنده باد کلپچ🤣🤣🤣🤣
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toمن که باید مغزم رو در بیارم جلوش یه ظرف چلو کباب پر کره بذارم و بگم به این میگن زندگی، کباب و سماغ و ریحون تازه، مابقیش هرچی هست بی ارزشه و کشک 🤣🤣🤣🤣🤣
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toاز دانایی خردمند پرسیدن، ای حکیم فرزانه زندگی چه باشد؟ پاسخ داد: شکم جانم شکم...بر همین اساس نیز شکسپیر ادیب انگلیسی هم در نمایشنامه هملت چنین نوشت: کوبیده یا جوجه، مسله این است😅🤣😆😁
فرزاد غفارپور Replied
@minooOO611 May 2026آدم هاي كه احساسات شان را راحت، صادقانه و بدون سانسور نشان مى دهند، نه ضعيف اند، نه احمق ونه ساده لوح بلكه آن قدر قوى و واقعى اندكه به نقاب روى چهره شان نياز ندارند، وبه جاى پنهان كردن حرفها يا نقش بازى كردن، به آسانى احساس شان را بيان مى كنند و تمام تلاششان را میکند خاطر کسی از انها مکدر نشود.
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toمن علاوه بر اینها پول کل میز رو هم حساب میکنم، طوری که بقیه خیال بد میکنن میگن آها پس ما خیلی مهم هستیم که داره برامون سنگ تموم می ذاره اینجوری که خوشی میزنه زیر دلشون و هوایی میشن... البته فکر کنم من مقصر باشم دیگه زیادی مایه میذارم و تهش مجبورم مثل دارکوب چوب سادگیم رو بخورم 😆😆😆😆😆
فرزاد غفارپور Replied
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toعاشق خدای مهربونم اما چیزی ازش نمیخوام همیشه دعا میکنم و میگم خدایا فقط مراقب آدم هایی باش که اومدن تو زندگیم و نمک خوردن و نمکدون شکستن...چرا این دعا رو میکنم چون میدونم هیچ ادم ساده لوح دیگه ای پیدا نمیشه مثل من هواشون رو داشته باشه، خلاصه دعاهای منم این شکلی هست
فرزاد غفارپور Replied
@minooOO612 May 2026چیپ ترین کار اونایی که میان دنبال میکنن و تو تاریکی شب انفالو قبلا گفتم فضای مجازی و تعامل شعور میخواهد ما کشته مرده فالوی شما نیستیم این نزارید روحساب زرنگ بازی بیش از همه فرهنگ تربیت خودتان را نشان میدهید و در اصل به خودتان بی احترامی میکنید #نه_به_ویراستار_زرد
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toبچه زرنگ هایی که از بقیه توقع دارن پول میز رو حساب بکنن، اما امان از اون روز که دستگاه کارت خوان سیارم از کیف چرمی سیاه رنگم در بیارم و بذارم کنار بشقاب غذاشون و در حالی که سالادم رو میخورم بگم با زبون خوش دنگت رو حساب کن 😅😅😅🤣🤣🤣
فرزاد غفارپور Replied
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toاز من بیچاره هم خلال دندون ساختن، میخوام بگم اگه چوب بودم هم بازم شانس نداشتم 😅😅😅😅😆😆😆
فرزاد غفارپور Replied
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toمن خواب سر شبم درست مثل شکمم در اولویت هست، متوجه زلزله دیشب شدم اما گفتم ای بابا پاشم چی بشه گرفتم تخت خوابیدم حاضرم اوار بیاد روی سرم اما از خواب خوشم نگذرم😅😆
فرزاد غفارپور Replied
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toبه اینها میگن فالور سمی، از شور و شوق فعالیت ما لذت میبرن اما حاضر به تعامل متقابل نیستن😁
فرزاد غفارپور Replied
@minooOO613 May 2026Replying to andandاگر بنا بر این باشد انسان سوهاضمه میگرد اشتهایتان را بخاطر هیچکس کور نکنید 🤭
فرزاد غفارپور Replied
فرزاد غفارپور Replied
@farzadghafarpoor12 May 2026Replying toالان با پول آدم به همه چیز میرسه، مخصوصا به احترام دیدم که میگم و بسوزه پدر تجربه 😀😀😀😀😀