هیچ بعید نیست بخاطر فشار اقتصادی ناشی از قطعی نت،به زودی مردم معترض بیان کف خیابون!ناراضی کردن مردمی که پای کار کشور بودن، هنر مسئولان ماست....درست کنید این نت بی صاحاب رو
تعداد کشته های یه شب اغتشاشات به دلیل باز بودن اینترنت بین الملل با تعداد کشته شده های جنگ ۴۰ روزه برابره ! وصل اینترنت بین الملل اصلا کار عاقلانه ای نیست ، تایید کشتار هموطنانمونه