هیچ بعید نیست بخاطر فشار اقتصادی ناشی از قطعی نت،به زودی مردم معترض بیان کف خیابون!ناراضی کردن مردمی که پای کار کشور بودن، هنر مسئولان ماست....درست کنید این نت بی صاحاب رو
@lieaebony9 May 2026Replying toشما تاحالا کار تجاری و فروشی از طریق اینستا نداشتید که راحت همچین تزی میدینطرف چندسال برای بالا اومدن پیجش و فروش خوب تلاش میکنه یهو نت رو ببندن بگن از الان دیگه داخلی!درکی دارید اصلا؟!
@Sedmahdiii9 May 2026Replying to andاستاد میشه بفرماید گرافیست ها و برنامه نویس ها و طراحان وب و اپ و....تشریف ببرن کجا؟؟؟فهمتون از کسب و کاری که به نت نیاز دارن فقط در حد ۴تا انلاین شاپه؟
@ftme1119 May 2026Replying to andتعداد کشته های یه شب اغتشاشات به دلیل باز بودن اینترنت بین الملل با تعداد کشته شده های جنگ ۴۰ روزه برابره ! وصل اینترنت بین الملل اصلا کار عاقلانه ای نیست ، تایید کشتار هموطنانمونه