10 May 2023
امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق #بازنشستگان_مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.
سلام هم وزیر محترم ارتبا طات وهم کمیسیون اصل ۹۰ تصور میکردند افزایش ۴۰۰درصدی آبونه تلفن ثابت برای تمکین به قانون گردانندگان مخابرات کافیست امروز حرف از قروش اموال برای ایفای تعهد است زهی خوش خیالی بایدگردن مخابرات قدری لاغر شود والا در بر همان پاشنه می چرخد
17:10 - 10 May 2023

752 Views