قطعاهمه مشکلات نه!ولی بخشی ازمشکلات بله!مشکل این نیست که مردم حق ندارنددوغ بخواهندمشکل این است که حاکمیت مکلف به تأمین این خواسته هم بکنیممردم دوغ بخواهند!برای به دست آوردنش تلاش هم بکنندوظیفه حاکمیت درتأمینش برای جامعه چیست؟بگذریم که بخشی ازخواسته ها نامشروع هم هستواصلاهنوزاستدلال مطرح نشده