سالانه در حدود 12000 نفر در کشور انگلیس(مدعی #دموکراسی و #آزادی_بیان ) بخاطر اعلام نظرشان دسگیر میشوند. این رقم در روسیه که سه برابر انگلیس هست در حدود سه هزار نفر است.
iri@h_askari_m17 May 2026سالانه در حدود 12000 نفر در کشور انگلیس(مدعی #دموکراسی و #آزادی_بیان ) بخاطر اعلام نظرشان دسگیر میشوند. این رقم در روسیه که سه برابر انگلیس هست در حدود سه هزار نفر است.
@h_askari_m27 April 2026یک پیشنهاد به وزارت خارجه: دولت بحرین گفته شیعیانی که از ایران حمایت کنند خلع تابعیت میشوند و تا الان از ۶۹ نفر و خانوادههایشان سلب تابعیت کرده وچه قدر خوبه وزارت خارجه ایران به این عزیزان، با حفظ مراتب امنیتی و... تابعیت ایران و بده
@h_askari_m6 April 2026امروز برای ایراد خطبه عقد رفته بود محضر،یکی ازاطرافیان عروس اصرار داشت که حاج اقا #عقد_آریایی بخون! گفتم فقط5دقیقه در موردعقدآریایی بگو ببینم چیه؟ غیر از جمله«من تورا برگزیدم از میان خوبان»هیچ حرفی نداشت،فقط همین5ثانیه. گفتم میدونی اگه عقد و اریایی بخونم مهریه بهتون تعلق نمیگیره؟ گفت پس نمیخاییم
@h_askari_m6 April 2026یک پیشنهاد به هوافضای سپاه: انشالله بعد از جنگ اگر محاسبات به این سمت رفت که پدافند جدیدی بسازید، به پاس شجاعت لرهای عزیز اسم پدافند را #برنو بزارید.
@h_askari_m19 March 2026برای اینکه اتحاد مردم از بین نره و در مقابل تصمیماتی که نظام در شرایط جنگی میگیره، هر کسی نظر شخصی خودش و اعمال نکنه،پیشنهادم اینه: در مسائلی که پیوست محرمانه و حساس نداره، ابتدا از طریق رسانه اقناع سازی انجام بشه و مردم در جریان قرار بگیرند، بعد در جامعه اعمال بشه تا مردم دچار تفرقه نشن.
@h_askari_m19 March 2026اولین تصویر ماهوارهای از حملۀ موشکی ساعتی قبل ایران به بزرگترین مجتمع میعانات گازی جهان در قطر و پالایشگاه راسلفان این کشور.این تصویر توسط چینیها منتشر شده است
@h_askari_m19 March 2026تأسیسات پالایشگاهی «رأس لَفّان» قطر (بزرگترین تأسیسات صادرات گاز طبیعی در جهان) موشکباران شدحالا این خبر را به صد اعظم آلمان برسانید که می گفت : صهیونیست ها کار کثیفی که ما دوست داریم را انجام می دهند این هم عاقبت حس مشترک با صهیونیست ها!حالا که حس مشترک دارید کمی با هم گریه کنید!
@h_askari_m19 March 2026اینکه کشورهای اروپایی در مقابل کمک خاستن ترامپ، دست رد به سینه ترامپ میزنند، نباید مایه حواس پرتی ما از اونها بشه. اروپایی هاهم همان خباثت امریکا و اسراییل و دارند و نباید از سناریوی ورود اروپا به جنگ غافل بشیم.
@h_askari_m19 March 2026دراینکه شهادت هنرمردان خداست شکی نیست، اما نمی دانم چرا در دکترین حفاظت از شخصیت های مهم بازنگری نمیشود،نظام برای اینهاهزینه کرده تا در این ایام به کشور کمک کنند.نمیدانم چرا با هزاران مورد تروری که از اول انقلاب اتفاق افتاده، هنوز این سیستم معیوب و فشل است که توان محافظت از شخصیت ها را ندارد!!!
@h_askari_m19 March 2026اینکه قلوب 90٪مردم جهان همراه ایران است،شکی نیست،اما اینکه مردم کشورهای عربی از موشک باران ایران علیه اسرائیل و آمریکا صرفاخوشحالند،این کافی نیست،مردم این کشورها باید قیام های داخلی را علیه حکام بی غیرت کشورهایشان آغاز و مانند مردم ایران، شاه زمانه شان را اخراج کنند. این کمترین وظیفه شان است.
@h_askari_m18 March 2026اگه گاردت، #گارد_جاویدان بود، جلو اخراج شاه بابات و میگرفت.شایدهم #گاو_جاویدان عه
@h_askari_m18 March 2026بی شک بازنده اصلی جنگ اعراب هستند،کسانیکه میلیاردها دلار هزینه کرده بودند تا امریکا از انها دفاع کند،اما در عمل، اعراب گوشت لختی شده اند برای حفاظت امریکا از اسرائیل، حالا معنی #گاو_شیرده که #رهبر_شهید مان فرموده بودند را فهمیدید؟!؟!
@h_askari_m18 March 2026امشب؛ لیلة القَطْر اروپایی هاست! از همه شما معذرت خواهی میکنیم.🚀🚀🚀🚀
@h_askari_m18 March 2026بازارهای نفتی دنیا تابع واقعیت و میدان است، نه گفتاردرمانی ترامپ که با لفاظی بخواهد قیمت نفت را پایین نگه دارد. تا نیمه های بازارهای انرژی به مرز انفجار خواهند رسید.
@h_askari_m18 March 2026این جنگ تا جایی ادامه دارد که مادران آمریکایی بخاطر جنگ طلبی های ترامپ و بی بی، تابوت های فرزندان خودشان را در فرودگاه جان اف کندی به دوش بگیرند.
@h_askari_m18 March 2026پیروز جنگ چه کسی است؟ هر کسیکه مقاومت بیشتری داشته باشد. کلید واژه «تاب آوری» در ادبیات ما اشتباه است، واژه درست #مقاومت است. هر کس مقاومت بیشتری نشان دهد، پیروز #جنگ_رمضان است.
@h_askari_m18 March 2026
@h_askari_m18 March 2026اسراییل میدانست نباید به تاسیسات انرژی ایران حمله کند،اما کرد،این یعنی اسراییل و امریکاهیچ امیدی به اتش بس ندارندو ترورهم دیگر اثری ندارد.جنگ وارد مرحله جدیدی از تنش شده، مرحله ای که اروپا واعراب دیگر تحمل این حجم از گرانی و نابودی را نخواهندداشت و یاخودشان افسار سگ هار منطقه رابکشند یاخودمان میکشیم